בית חולים לניאדו משדרגים את חדרי הניתוח בלניאדו בית חולים לניאדו

ציוד רפואי מתקדם נרכש עבור חדרי הניתוח הגניקולוגיים בלניאדו, הציוד יאפשר ביצוע ניתוחים מורכבים בתחום האונקו-גניקולוגי

תמונה: בית חולים לניאדו 

בימים האחרונים, נרכשו עבור אגף נשים ויולדות מערכות אנדוסקופיות אבחנתיות וניתוחיות מהמשוכללות בעולם, בשווי של כמליון שקלים.

מערכת אחת הינה המערכת ההיסטרוסקופית המשלבת אבחנה וטיפול בו זמנית. המכשיר יאפשר להסיר ממצאים מחלל הרחם ללא כל צורך בניתוח והרדמה, בפעולה פשוטה יחסית.

המערכת השניה הינה מערכת לפרוסקופיה. המכשיר יאפשר למנתחים לבצע הליכים כירורגיים מורכבים להוצאת גידולים גינקולוגים ממאירים, במינימום של חתכים ובדיוק מירבי. ד"ר מרדכי בן דוד, מנהל אגף נשים ויולדות בלניאדו מסביר כי "הציוד החדש משדרג בכמה רמות את היכולת שלנו להסיר גידולים סרטניים ולהקטין פעולות הכרוכות בחתכים המכשור ,כאמור, הינו מהמתקדמים בעולם ונרכש הודות לתרומתם של ידידים יקרים, הרואים בפעילות הכירורגית בתחום הגניקו-אונקולוגיה הצלת חיים של האשה ודור העתיד". מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו "אנו משקיעים משאבים רבים בשדרוג יכולות טכנולוגיות של לניאדו, הן בהיבט בדיקות ההדמייה והן בציוד טכנולוגי מתקדם בחדרי הניתוח. רק לאחרונה חנכנו את המשכן החדש של המחלקה הגניקו-אונקולוגית ואנו נמצאים בתנופת בנייה של מרכז הלידה החדש. אני מאחל לצוות שהמכשור החדש שנרכש יאפשר להם להציל חיים"