צילום: ארכיון חשד: ביצע עבירות מין בקטינים באזור השרון צילום: ארכיון

כתב אישום נגד גבר בן 47 מאזור השרון בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינים באזור מגוריו

צילום: ארכיון 

בשבועות האחרונים התקבלו במשטרה תלונות מקטינים מאזור השרון שמסרו כי גבר ביצע בהם עבירות מין. לאחר חקירה נעצר החשוד לפני כשבוע.

מחקירת המשטרה עולה כי בתאריך 5.4.19 החשוד פגש בפארק באזור השרון בקטין (10). החשוד שוחח עם הקטין, תוך שהוא מציג את עצמו בכזב כסוקר של משרד הבריאות ושאל אותו שאלות בתחום הרפואה. בהמשך, החשוד שאל את הקטין שאלות בנושא ברית מילה ושאל את הקטין האם זה מעניין אותו והאם הוא מעוניין לראות את איבר מינו שאינו נימול. הקטין סירב. בתגובה אמר לו החשוד: "אתה בטוח? רוב הילדים רוצים לראות". החשוד חזר על הצעתו מספר רב של פעמים תוך שהוא מציע לקטין ללכת איתו למקום מסתור.

חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד לאירוע נוסף מתאריך 16.4.19. באותו יום חזר קטין נוסף (11) מבית הספר לביתו באחד מיישובי השרון. הקטין פגש בחשוד בסמוך לפארק והחשוד הציג עצמו כד"ר העובד במשרד החינוך וביקש מהקטין להשיב לו על מספר שאלות בסקר שהוא עורך ולהתלוות אליו. שוב ובשיטה דומה, החשוד שאל את הקטין שאלות בנושאי רפואה. בהמשך, שאל את הקטין "איזה ניתוח גברים הכי מעדיפים?" והשיב "הברית". החשוד ביקש מהקטין להראות לו את איבר מינו כדי שיראה לו היכן חותכים לתינוק בברית המילה. משסירב הקטין, החשוד הפציר בו להוריד את מכנסיו ותחתוניו ואומר לו כי אין איש בסביבה וכי זה יהיה לזמן קצר. משהמשיך הקטין בסירובו, החשוד ניסה להוריד את מכנסיו ותחתוניו של הקטין. הקטין ברח מהמקום והחשוד רץ אחריו עד שחדל ממעשיו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה וביום שישי האחרון הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך ב-4 ימים. היום (שני) הוגש נגד החשוד כתב אישום המכיל שני אישומים בעבירות של ניסיון מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים והטרדה מינית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.