אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל ד"ר שריפי למילואימניקים: בקשו את ההנחה בארנונה אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל

מתוך אלפי משרתי מילואים בנתניה, 140 בלבד ניצלו את ההנחה המגיעה להם בארנונה בשיעור של 5% מהחיוב החודשי על בית מגוריהם. ד"ר שריפי שיגר מכתב לקצין המילואים הראשי (הקמל"ר)

אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל

בשנת 2018 אושרה בנתניה הנחה בארנונה של 5% למשרתי המילואים. עם זאת, רק כ- 140 משרתי מילואים בנתניה הגישו בקשה להנחה בארנונה.

עו"ד ד"ר ניסן שריפי, המכהן כיום כיו"ר הוועדה לרישוי עסקים בלשכת עורכי הדין, ובעבר כיהן כיו"ר ועדת המיסים שם, שלח מכתב לקצין המילואים הראשי, תא"ל ארי סינגר וציין "כידוע, רק כ- 5% מכלל משרתי הסדיר משרתים בשמ"פ שירות של ממש. הללו, בעלי ערכים נעלים ואהבת המולדת זכאים להטבות שונות, ביניהן הנחה בארנונה לבית מגוריהם בשיעור של 5% בחלק ניכר מהיישובים בארץ. ברם, בשיחות שניהלתי עם אנשי מילואים, מסתבר כי כלל אינם מודעים להנחה זו. בעיר מגוריי נתניה, לדוגמא, רק כ- 140 אנשי מילואים ביקשו הנחה זו מתוך אלפים רבים מתושבי העיר המבצעים שמ"פ".

לפיכך, ד"ר שריפי ביקש מהקמל"ר להפיץ ולפרסם הטבה משמעותית זו "בכל האמצעים העומדים לרשותו, המגיעה לחיסכון של מאות ₪ עד אלפי ₪ לשנה, למען יידעו המשרתים אודות זכאותם לקבלה".

חדשות מקומיות - ד"ר שריפי למילואימניקים: בקשו את ההנחה בארנונה
ד"ר שריפי הוסיף לנתניה נט, כי ביצוע המשימה לשם קבלת ההנחה הינו פשוט ביותר, וכרוך במילוי טופס סטנדרטי בן 4 שורות, אשר ניתן להורידו מאתר האינטרנט העירוני. כמו כן, יש לצרף לטופס צילום תעודה משירות מילואים פעיל. ד"ר שריפי, שהינו גם רס"ן (במיל.), קרא לאנשי המילואים למצות זכויותיהם המגיעות להם כמי שתורמים לחברה הישראלית יותר מכל סקטור אחר.

באזור השרון, רשויות רבות כבר העניקו את ההנחה, ומלבד עיריית נתניה, גם הרשויות המקומיות באבן יהודה, תל מונד, חוף השרון, פרדסיה וכפר יונה נוקטות במתן הנחה כאמור.