אילוסטרציה | fotolia סיממה קשיש עיוור מנתניה וגנבה את כספו אילוסטרציה | fotolia

בת 50 נעצרה בחשד שסיממה קשיש עיוור מנתניה ויצאה למסע קניות על חשבונו

אילוסטרציה | fotolia

תושבת פתח תקווה בת 50 נעצרה בחשד שקשרה קשר אישי לפני כשנתיים עם קשיש עיוור בן 83, ניצלה את תמימותו, הוציאה ממנו עשרות אלפי שקלים תוך מצג שהיא אמורה לרשת מיליונים.

בנוסף, האישה נחקרה בחשד, שיחד עם חברתה (בת 60 מפתח תקווה) התחזתה לעורכת דין, הציגה בפני הקשיש מסמך הנחזה להיראות כ"תצהיר" בו התחייבה לשלם לו שני מיליון שקלים שהיא אמורה לקבל בירושה. 

מהחקירה עלה כי האישה ביקשה מהקשיש שישמש לה אפוטרופוס כי היא סומכת עליו שיישמור לה על 12 מיליון שקלים שהיא אמורה לקבל בירושה. בחקירה עלה כי האישה נהגה להגיע לביתו של הקשיש בנתניה ולאורך תקופה נהגה להוציא ממנו בתואנות שונות סכומי כסף שהצטברו לעשרות אלפי שקלים.

במועד אחר, הגיעה החשודה לביתו של הקשיש מלווה בבתה ואמרה לו שהיא רוצה לשתות אתו קפה. בחקירה עלה כי בתה של החשודה הכינה לאמה ולקשיש קפה, והחשודה שמה בכוסו של הקשיש חומר הרדמה. זמן קצר לאחר מכן איבד הקשיש את הכרתו במקלחת. אז ניגשה האשה לארנקו של הקשיש, נטלה את כרטיס האשראי שלו, הותירה אותו במקלחת חסר הכרה ויצאה למסע קניות. 

בנו של הקשיש שהגיע לביתו, מצא אותו במקלחת חסר הכרה והזעיק אמבולנס שפינה אותו לטיפול רפואי בבית החולים לניאדו, שם אושפז במשך עשרה ימים.

החשודה נחקרה בחשד לשורה של עבירות, לרבות שימוש במסמך מזוייף, התחזות כאחר, קבלת דבר במרמה, רשלנות, גניבת כרטיס חיוב והונאה בכרטיס חיוב.
החקירה הועברה להמשך טיפול הפרקליטות.