סינמה סיטי נתניה  רחוב על שם לאון אדרי בנתניה סינמה סיטי נתניה

רחוב על שם לאון אדרי - יזם, מפיק קולנוע וממקימי ובעלי חברת הפצת סרטי הקולנוע "יונייטד-קינג" ורשת ה"סינמה-סיטי" יונצח בנתניה

סינמה סיטי נתניה 

מועצת העיר נתניה אישרה שורה של שמות רחובות חדשים ונקבע שמן של שתי שכונות חדשות בנתניה, על פי המלצות הוועדה למתן שמות רחובות בראשותו של עו"ד אדיר בנימיני.

אושרה הצעתה של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, לקרוא את שם הרחוב הסמוך למתחם ה"סינמה-סיטי" על שמו של לאון אדרי, יזם, מפיק קולנוע, ממקימי ובעלי חברת הפצת סרטי הקולנוע "יונייטד-קינג" ורשת ה"סינמה-סיטי".

עוד המליצה הוועדה מתן שם לשתי שכונות חדשות בנתניה: שכונה חדשה שהוקמה בסמוך ל"רמת חן" שתיקרא "נוף השרון" ושכונה נוספת - שכונת "כוכב הצפון" הכוללת את אזור הבניה החדשה צפונית ל"רמת הרצל" הוותיקה ומערבית לכביש החוף. 

שני שמות רחובות נוספים שאושרו הם של ישעיהו סי. קנן ואדי ג'קובסון, אישים שעם ישראל חב להם חוב גדול. זאת לפי יוזמתם של שלומי וורנר מנכ"ל "קרן נתניה" וקובי ברדה, דובר עיריית נתניה לשעבר וכיום עומד בראש תכנית "גל" בשערי משפט.

כמו כן הוחלט כי זכרו של מייסד החברה להגנת הטבע, עזריה אלון, יקבל ביטוי ב"גשר השמורות".
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "בהנצחת אישים אלו אנו זוכים להוקיר להם תודה על תרומתם למדינת ישראל ולעם היהודי".

יו"ר הוועדה, חבר מועצת העיר, עו"ד אדיר בנימיני: "אנו ממשיכים במגמה להנציח דמויות ערכיות שתרמו למדינה, לעם היהודי ולאנושות בכללותה. זו התפיסה שאני דוגל בה וכך נמשיך גם בקדנציה הזו".