אילוסטרציה | fotolia "אני אראה לכם אחד אחד, אני אפרק אתכם" אילוסטרציה | fotolia

כתב אישום נגד חשוד שאיים ותקף עובדי מסעדה בכפר ויתקין כשהוא תחת השפעת אלכוהול. בין היתר סטר למלצרית, העיף צלחת על אחרת ושפך קפה חם וסכום על אחראי משמרת

חדשות מקומיות - "אני אראה לכם אחד אחד, אני אפרק אתכם"

אילוסטרציה | fotolia

לפני כשבוע גבר שהגיע למסעדה בקניון בכפר ויתקין ביחד עם אחרים, איים על מלצרית במקום ואף תקף אותה.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד הגיע למסעדה ודרש לשבת בשולחן פנוי. המלצרית השיבה לו כי אינו יכול לשבת בשולחן משום שאחרים הגיעו לפניו וממתינים למקום במסעדה. בתגובה החשוד איים על המלצרית כי "יעיף לה סטירה" ובהמשך אף היכה אותה בלחי והתיישב בשולחן הממוקם בכניסה למסעדה. אחראית משמרת במסעדה פנתה לחשוד ושאלה לפשר מעשיו. בתגובה, החשוד קילל אותה וזרק לעברה צלחת נירוסטה לאוכל לכלבים ואף ניסה לרדוף אחריה כשנמלטה למסעדה. אורחים במסעדה ואחראי משמרת נוסף, הצליחו למנוע ממנו מלהיכנס למסעדה.

עוד התברר ממהלך החקירה, כי החשוד שב למסעדה כשהוא אוחז בידו בכפכף, חיפש את אחראית המשמרת כשהוא צועק: "איפה המתולתלת הזאת?". החשוד נכנס למטבח המסעדה עד אשר הטבח ועובדים נוספים חצצו בינו לבין אחראית המשמרת. החשוד איים על העובדים: "אני אראה לכם אחד אחד, אני אפרק אתכם" וקילל אותם על רקע מוצאם הערבי. בו בזמן, החשוד היכה את עובדי המסעדה באמצעות ידיו בפניהם ובגופם ואף לקח כלי ובו מים והשליך על אחד העובדים במקום ועל עמדת המלצרים. בהמשך, לקח סכ"ום, כוסות, קפה חם וחפצים נוספים והשליך אותם לעבר אחראי המשמרת ושאר העובדים במסעדה. אחראי המשמרת ניסה להתגונן מפניו באמצעות כיסא שהחזיק בידיו ובתגובה, החשוד לקח קערה והיכה את האחראי בפלג גופו העליון שוב ושוב.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לאחראי המשמרת שריטות ואדמומיות בפנים וביד והשרשרת שענד נקרעה.

יום לאחר האירוע זוהה החשוד, אותר ונעצר בביתו שבחדרה. למחרת, בדיון בהארכת מעצרו של החשוד, הורה בית משפט השלום בפתח תקווה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית מלא עד ליום 23.6.19. מפעילות משטרתית התברר כי החשוד הפר פעמיים את מעצר הבית המלא ביום 21.6.19 וביום 22.6.19 בכך שיצא מכתובת מעצר הבית בו שהה.

אתמול הוגש נגד החשוד כתב אישום המכיל שני אישומים בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש, איומים, התנהגות פרועה במקום ציבורי, תקיפה סתם והפרת הוראה חוקית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.