הליכודניקים: ענת לביא-אזולאי וד"ר גרש פישמן הצטרפו לאלון אלרואי הליכודניקים: ענת לביא-אזולאי וד"ר גרש פישמן הצטרפו הליכודניקים: ענת לביא-אזולאי וד"ר גרש פישמן הצטרפו לאלון אלרואי

שני חברי המועצה, כל אחד מסיבותיו, עזבו את 'כולנו למען נתניה' ו'ישראל ביתנו' (בהתאמה) וחברו לליכוד. לביא-אזולאי: "להיות חלק ממפלגה גדולה מאפשר יכולת השפעה גדולה יותר". פישמן: "המפלגה האידיאולוגית שהצטרפתי אליה הפכה לכלי ניגוח אישי ולא ענייני"

 

הליכודניקים: ענת לביא-אזולאי וד"ר גרש פישמן הצטרפו לאלון אלרואי

חברי מועצת עיריית נתניה, ענת לביא-אזולאי וד"ר גרש פישמן, שינו כיוון בגזרה הפוליטית והצטרפו לסיעת הליכוד של יו"ר מועצת העיר, אלון אלרואי. בכך עזבה לביא-אזולאי את 'כולנו למען נתניה' ואילו פישמן נפרד מ'ישראל ביתנו'.

"לאחר לבטים ולא בלב קל החלטתי לצאת מהסיעה המשותפת 'כולנו למען נתניה' ולהצטרף למפלגת הליכוד", אמרה לביא-אזולאי והתייחסה לסיבות שהובילה אותה לבצע שינוי רביעי השנה בין הסיעות השונות בעיר. "ההחלטה נבעה ממספר שיקולים. ראשית, להיות חלק ממפלגה גדולה מאפשר יכולת השפעה גדולה יותר, מתן מענה ופתרונות לתושבים ביתר קלות. הקשר בין השלטון המקומי לארצי הוא חשוב גם בתקציבים. ברור שזו פלטפורמה נכונה יותר עבורי כנציגת ציבור מבחינת יכולת עשייה וגם ברמה האישית זה מהלך נכון עבורי. אני בהחלט רואה עצמי משתלבת בפוליטיקה הארצית, אמנם לא בבחירות הקרובות אבל בהמשך. שוחחתי ארוכות עם אלון אלרואי לפני קבלת ההחלטה ובסופו של יום אני שמחה עליה ומצפה לבאות. הציבור מכיר אותי וסומך עלי ואני בטוחה שהציבור ירוויח. זה מה שחשוב.

ד"ר פישמן הסביר את הצעד שלו בפוסט שפרסם בפייסבוק בשישי האחרון. "לאחר שנים של פעילות ועשייה במפלגת "ישראל ביתנו" החלטתי שדרכינו נפרדות. ההחלטה הלא פשוטה הזו התקבלה בעקבות דבריו הקשים של יו"ר המפלגה, ח"כ אביגדור ליברמן, בפגישה עם ראשי סניפים וסגני ראשי העיר שהתקיימה השבוע, בה אמר ליברמן שאין להתעסק בשום דבר חוץ מדבר אחד – לתקוף את ראש הממשלה נתניהו", כתב בין השאר. "לאור דברים אלה, אינני יכול לקבל שהמפלגה האידיאולוגית שאליה הצטרפתי הפכה לכלי ניגוח אישי ולא ענייני, ולפיכך החלטתי לפרוש משורות המפלגה".