יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן  יו״ר מפלגת "ישראל ביתנו", ח״כ אביגדור ליברמן, הגיע לנתניה יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן

פעילים ותומכים רבים הגיעו אמש למפגש עם יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן שהגיע לביקור בעיר. תעוד

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בקפה לונדון נתניה

למפגש עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שהתקיים אתמול (שלישי) בנתניה השתתף אלכס פרידמן, יוזם מאבק הנכים ומועמד מפלגת ישראל ביתנו לכנסת המוצב במקום ה-12, חבר המועצה מטעם נתניה ביתנו, בוריס צירולניק ונפתלי בחטיאר, חבר מועצת העיר לשעבר. 

ח״כ ליברמן אמר במהלך האירוע ״אנחנו "בישראל ביתנו" דוגלים בעיקרון של חיה ותן לחיות: בעד המסורת היהודית ונגד כפייה דתית. אנחנו הראשונים שנתנגד לפתיחת מרכולים בשבת בבני ברק, אך לא נאפשר סגירת מרכולים באשדוד או בנתניה. לא ניתן יד למדינת הלכה. מי שמצביע לליכוד מקבל את ליצמן כשר הבריאות, משה גפני כיו״ר ועדת הכספים, את אריה דרעי כשר הפנים, את בצלאל סמוטריץ כשר התחבורה, את רפי פרץ כשר החינוך ואתם שניהם כחברים בקבינט המדיני-ביטחוני. הבחירה כרגע היא בין ישראל ביתנו לבין ישראל של סמוטריץ, דרעי, גפני וליצמן. כל מי שרוצה שתוקם ממשלה לאומית ליברלית רחבה צריך לחזק את "ישראל ביתנו״.


יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן

בוריס צירולניק: “אנחנו בנתניה ביתנו נמשיך להאבק למען הציבור ונתנגד בכל תוקף לכפייה דתית. אנחנו תומכים בישראל ביתנו בבחירות הקרובות ונעשה הכל למען הצלחת המפלגה.

חדשות מקומיות - יו״ר מפלגת "ישראל ביתנו", ח״כ אביגדור ליברמן, הגיע לנתניה

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. מפגש עם פעילים ותומכים

נפתלי בחטיאר, חבר מועצת העיר נתניה לשעבר ופעיל בכיר בסניף ישראל ביתנו בעיר ״נמשיך להוביל את הקו של חיה ותן לחיות בנתניה. נגייס את כל הכוחות על מנת שנצליח להגדיל את כוחה של המפלגה וכך נוכל ליישם את האני מאמין שלנו.״

לפני המפגש הגיע ח״כ ליברמן לבית קפה ״לונדון״ שם ישב עם פעילים מהסניף המקומי. ח״כ ליברמן התקבל בחום בקרב תושבים רבים שהדגישו שהם תומכים במאבקו כנגד כפייה דתית.