דוד אגייב ז"ל פוענח רצח דוד אגייב בחודש שעבר בנתניה דוד אגייב ז"ל

הסתיימה חקירת רצח דוד אגייב מנתניה ובימים הקרובים יוגש נגד כפיר עטיה כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים 

דוד אגייב ז"ל

בתאריך 11.8.19 נמצא דוד אגייב מוטל מדמם בכניסה לבניין מגורים בשדרות בנימין בנתניה. כוחות משטרה שהגיעו במהירות למקום הבחינו בגבר כשהוא דקור בפלג גופו העליון. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות הרצח.

בלשי וחוקרי המשטרה פתחו במצוד לאיתור כפיר עטיה החשוד במעשה. כעבור יומיים, שוטר זיהה את החשוד בנמל ת"א וביקש ממנו להזדהות. החשוד סירב לבקשה, וחשדו של השוטר גבר לאחר שסבר כי מדובר בחשוד הדרוש לחקירת הרצח בנתניה. השוטר עצר את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה.

מחקירת האירוע עלה כי, עטיה הגיע לבניין המגורים של אגייב, וארב לו עד שהגיע אל המקום. לאחר שאגייב נכנס אל הבניין, דקר אותו עטיה מספר רב של דקירות בגופו. בהמשך, הבחינו חוקרי המשטרה במצלמות אבטחה באזור כיצד החשוד נמלט במהירות מהמקום.

במהלך החקירה נקבע בחוות דעת של מעבדת סימנים במחלקת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, כי קיימת התאמה בין הנעליים שנעל החשוד לבין טביעות נעליים שנמצאו בזירת הרצח.

מעצרו של עטיה הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה ובדיון שהתקיים היום (ראשון) הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מעצרו של החשוד הוארך.