גדר ההפרדה  פגיעה קשה בביטחון תושבי עמק חפר גדר ההפרדה

ראש מועצת עמק חפר וסגנה ומחזיק תיק הביטחון פנו לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר: "הנחו את צה"ל לפרוש חיילים בשערים בגדר שלאורך קו התפר שיבדקו את כל היוצאים והנכנסים - ובכך החזירו את השקט והביטחון ליישובי קו התפר"

גדר ההפרדה 

תחת הכותרת "פגיעה קשה בביטחון תושבי המועצה האזורית עמק חפר" כתבו ראשת המועצה ד"ר גלית שאול וסגנה ומחזיק תיק הביטחון במועצה חיזקי סיבק מכתב בנוגע לתמונות וסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות ובהם פלשתינים מיהודה ושומרון עוברים לישראל באופן חופשי, ללא כל בדיקה, דרך שערים פרוצים בגדר שלאורך קו התפר. "אנו בעמק חפר עדים להיותו של קו התפר פרוץ לחלוטין זה כבר שבועות ארוכים ומתריעים על כך ללא הועיל. בשל כך, ובמיוחד על רקע ביטול כיתות הכוננות ביישובי קו התפר על ידי הצבא, קיים חשש רב בקרב התושבים והנהגת המועצה האזורית עמק חפר מפני פיגועים שיבוצעו ע"י מפגעים שיעברו את הגדר באין מפריע. ברור כי תקופת החגים מועדת במיוחד לפורענות".
לטענתם הוקמה בעבר גדר הפרדה שאיפשרה שקט ביטחוני, אולם כיום, השערים פתוחים והפרצות בגדר מאפשרות מעבר לישראל ללא בקרה, ניטור ושליטה. "אנו פונים אליכם בבקשה לפעול במהירות ובנחישות, להנחות את צה"ל לפרוש חיילים בשערים שיבדקו את כל היוצאים והנכנסים - ובכך להחזיר את השקט והביטחון ליישובי קו התפר" כתבו במכתב.