פגישה במשרד התחבורה בנושא "נתיב פלוס" שני חניוני חנה וסע חדשים בנתניה פגישה במשרד התחבורה בנושא "נתיב פלוס"

שני חניוני חנה וסע יוכשרו על ידי נתיבי איילון לרווחת תושבי נתניה. ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "מדובר בצעד נוסף שיקדם את פתרון הבעיה עליה אני מתריעה מזה שנים - היעדר עורקי תחבורה אל העיר וממנה"

פגישה במשרד התחבורה בנושא "נתיב פלוס"

בימים אלה החלה חברת נתיבי איילון להכשיר שני חניוני "חנה וסע", האחד לאורך רחוב הארי טרומן בפארק התעסוקה ספיר והשני בין רחוב המלאכה באזה"ת החדש לבין כביש 2. הדבר צפוי לקדם את נושא התחבורה הציבורית ולהקל על צווארי הבקבוק בכניסות ובייציאות מן העיר.

העבודות יממונו במלואן על ידי משרד התחבורה ויבוצעו באמצעות חברת נתיבי איילון בתיאום עם עיריית נתניה.
בחניונים שיוכשרו ניתן יהיה להחנות את הרכב הפרטי ומשם להגיע בשאטלים (שינתנו חינם) למרכזי התעסוקה במרכז הארץ.

יש לציין כי בעקבות הפעלת נתיב פלוס נפגשו ראש העיר מרים פיירברג איכר וסגן ראש העיר הממונה על התחבורה אלי דלל עם שר התחבורה וכחלק מהפתרונות הציעו את ביטול נתיב התחבורה הציבורית בדרום העיר וכן הכשרתם של חניוני "חנה וסע".
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "מדובר בצעד נוסף שיקדם את פתרון הבעיה עליה אני מתריעה מזה שנים - היעדר עורקי תחבורה אל העיר וממנה, בעיה שהינה מהותית עבור תושבי נתניה."

אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העירייה: "הקמת החניונים התאפשרה בעקבות דרישות שהעלינו - ראש העירייה ואנוכי - בפני משרד התחבורה, להאיץ פרויקטים שיקלו על עומסי התנועה בנתניה, בדגש על תחבורה ציבורית ראויה. יש עוד פרויקטים בתכנון, ואנו ממשיכים לדרוש את ביצועם בהקדם".

מנכ"ל חברת נתיבי איילון איתמר בן מאיר: "מדובר בעוד פרויקט משמעותי שנועד להקל על בעיות גודש התנועה במטרופולין ת"א. בזכות החניון החדש וחניונים נוספים שיוקמו, יוכלו הנהגים ליהנות מנסיעות עוקפות פקקים, להשאיר את רכבם הפרטי בחניונים מחוץ לערים ולהגיע ביעילות ובנוחות למרכזי התעסוקה במטרופולין תל אביב באמצעות תחבורה ציבורית".