נקודת הזנקה של מד"א נחנכה סמוך למושב עין ורד נקודת הזנקה של מד"א נחנכה סמוך למושב עין ורד נקודת הזנקה של מד"א נחנכה סמוך למושב עין ורד

נקודת הזנקה חדשה של מגן דוד אדום נחנכה היום סמוך למושב עין ורד, שבמועצה האזורית לב השרון

נקודת הזנקה של מד"א נחנכה סמוך למושב עין ורד

את נקודת ההזנקה החדשה של מד"א שנחנכה היום (שני) בסמוך למושב עין ורד, יאיישו חובשים, פראמדיקים ומתנדבי נוער במד"א, שיעניקו טיפול רפואי לפצועים, חולים ויולדות ביישובים באזור לב השרון.

הקמת נקודת ההזנקה החדשה התאפשרה הודות לתרומתם של משפחת כהן, משפחת שפיץ ומשפחת בירנבאום לאגודת ידידי מד"א בישראל, והוקדשה לזכרו של יואל (יולי) כהן ז"ל, יקירם שנפטר בטרם עת.

מנהל מרחב ירקון במד"א, חיים דורי: "הקמת נקודת ההזנקה התאפשרה הודות לתרומתם של משפחת כהן, משפחת שפיץ ומשפחת בירנבאום, ולשיתוף הפעולה המצוין עם המועצה האזורית לב השרון. כל תחנה או נקודת הזנקה חדשה כזאת מופעלת על ידי עובדים ומתנדבים מסורים ומקצועיים של מגן דוד אדום, ובזכותם אנו מצליחים לסייע לכל מי שזקוק לנו ולהציל חיים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "חנוכת נקודת ההזנקה החדשה של מגן דוד אדום סמוך למושב עין ורד מהווה חלק מהמאמצים התמידיים שלנו לקיצור זמני ההגעה למטופלים ברחבי הארץ. במועצה האזורית לב השרון, כמו בנקודות הזנקה רבות אחרות של מד"א, יודע כל חובש, פראמדיק ומגיש עזרה ראשונה, שתפקידו לסייע לכל אזרח שזקוק לו, ולהציל חיים, במהירות, במסירות ובמקצועיות. אני מבקש להודות למועצה המקומית לב השרון, ולעומד בראשה עמיר ריטוב, על שיתוף הפעולה, ולתורמים שאפשרו את הקמת נקודת ההזנקה, למען הצלת חיים".