פגישת עבודה בנושא תחבורה בנתניה משפרים את זרימת התנועה בכביש 57 פגישת עבודה בנושא תחבורה בנתניה

חברת נתיבי ישראל החלה בעבודות להארכת נתיב התנועה בכביש 57 שמאלה לכיוון דרך דגניה שבשכונת קריית השרון

פגישת עבודה בנושא תחבורה בנתניה 

הארכת הנתיב תאפשר זרימת תנועה טובה יותר מכביש 57 לכניסה למזרח העיר וכן תקטין את העומס משני הנתיבים הממשיכים לכיוון היציאות לכביש החוף ולצפון ומרכז העיר. מדובר בשלב ראשון בשדרוג כולל של כביש 57, העובר דרך נתניה, כפר יונה ויישובי המועצה האזורית לב השרון.

במסגרת השדרוג, ייסללו נתיבי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים משני צידי הכביש.
בהמשך הכוונה היא לבטל רמזורים ולהקים "מחלפונים" לאורך הכביש, כדי לאפשר נסיעה רציפה לכיוון כפר יונה ללא רמזורים עד כביש 6 (חוצה ישראל), ולכיוון נתניה עד היציאות לכביש החוף.
שדרוג הכביש הוא חלק מתכנית עבודה כוללת לתשתיות התחבורה באזור נתניה רבתי, בהיקף של מיליארדי שקלים, שעליה סיכמו ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, וממלא מקומה, אלי דלל, הממונה על התחבורה, עם שר התחבורה דאז, ישראל כץ.
פיירברג-איכר: "העירייה עושה בשנים האחרונות כל מאמץ כדי לקדם את תשתיות התחבורה של נתניה ממנה ואליה וכדי להקל עד כמה שניתן על תושבי העיר והבאים בשעריה. בין הפרוייקטים הבולטים המקודמים לאחרונה ניתן למנות את כביש איינשטיין ואת מיחלוף גשר האחדות."
דלל: "זו הסנונית הראשונה לשדרוג כולל של הכביש, המשמש רבים מתושבי נתניה. ראש העירייה, אנוכי ואנשי המקצוע ממשיכים לפעול למען תחבורה יעילה ומשופרת לתושבי העיר".