ארכיון | צילום: רן אליהו חברת נתיבי ישראל סיימה עבודות לשדרוג צמתים בכביש 57 ארכיון | צילום: רן אליהו

חברת נתיבי ישראל סיימה עבודות תשתית תחבורתיות שנועדו לאפשר זרימה טובה מכביש 57 אל נתניה וממנה

ארכיון | צילום: רן אליהו 

שדרוג הצמתים בכביש 57 יאפשר נסיעה ללא פקקים במקומות בהם סבלו תושבי האזור. העבודות כללו הארכת נתיב התנועה בצמתים 'דגניה' ו'בית יצחק' שעל כביש 57.
כך תתאפשר כניסה קלה יותר למזרח נתניה וכן הקטנה משמעותית של עומסי התנועה משני הנתיבים הממשיכים לכיוון היציאות לכביש החוף ולצפון ומרכז העיר.
מהנהלת החברה נמסר כי מדובר בשלב ראשון בשדרוג כולל של עורק תחבורה חשוב זה, העובר דרך נתניה, כפר יונה וישובי המועצה האזורית לב השרון וכי ימי המשבר הבריאותי נוצלו לזירוז העבודות בכביש.
שדרוג זה הינו חלק מתכנית עבודה כוללת לתשתיות התחבורה באיזור נתניה רבתי בהיקף של מיליארדי שקלים, עליה סיכמו ראש העיר, מרים פיירברג איכר וממלא מקומה, אלי דלל, הממונה על התחבורה עם מי שכיהן בזמנו כשר התחבורה, ישראל כץ.
מרים פיירברג-איכר: "אנחנו פועלים כל העת לשיפור תשתיות התחבורה ולהקלה על עומסי התחבורה מנתניה ואליה ומקוים שכבר נגיע ליום שאחרי, שנחזור לשיגרה הברוכה ונהנה מעורקי תחבורה משופרות יותר מנתניה ואליה."
אלי דלל: "אני מברך את חברת נתיבי ישראל על העבודות שביצעו ומאמין שהחברה בשיתוף העירייה תמשיך לפעול לטובת שדרוג תשתיות התחבורה שיאפשרו חזרה טובה לימי השיגרה."
אלון פלג, מנהל מרחב מרכז בחברת נתיבי ישראל: "אנו רגישים לצרכי התושבים ועל כן ביצענו פרויקט-בזק, בסיומו אני יכול לומר בפה מלא כי כל משתמשי הדרך ירגישו בשינוי המבורך"