צילום: ארכיון  פרטים נוספים על רצח דר הרחוב מנתניה צילום: ארכיון

עדויות מזעזעות ממצלמות האבטחה מראות כיצד תושב נתניה רצח באכזריות ובאלימות קשה את דר הרחוב במרכז העיר נתניה בחודש שעבר

צילום: ארכיון 

משטרת ישראל סיימה את חקירתה ברצח של נייבולין ראשיד, בן 54, דר רחוב שנרצח ברחוב הרצל בנתניה בחודש שעבר.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום, הורידו סרטוני מצלמות אבטחה וזיהו את אחד הדיירים בבניין כמי שהיכה ובעט בקורבן בחדר המדרגות בבניין לכיוון היציאה מהבניין. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

קורבן הרצח הגיע יחד עם חברו בסמוך לבניין, שם שתו יחד אלכוהול. החבר הלך לקנות בפיצוצייה הקרובה וכשחזר לבניין, הבחין כי הקורבן שוכב על המדרכה כשהוא חבול וללא רוח חיים.

הרקע לאירוע הוא ככל הנראה חוסר שביעות רצונו של החשוד מהעובדה שהקורבן וחברו, דרי רחוב, היו ישנים ועושים צרכים בבניין בו הוא מתגורר.

מחקירת המשטרה התברר כי החשוד דחף את הקורבן ברגליו והלך אחרי הקורבן לכיוון היציאה תוך כדי שהוא בועט בו בחוזקה. הקורבן התנדנד ונפל מהבעיטות של החשוד ולאחר מכן, החשוד המשיך לבעוט בו בראשו באגרופים ובתנועות דריכה על ראשו. החשוד השאיר את הקורבן על המדרכה, עוזב את המקום ועלה לביתו בבניין.

מבדיקה ראשונית של המכון לרפואה משפטית עולה כי מותו של הקורבן נגרם מנזק חבלתי חמור שנגרם למוחו עם דימום מתחת לקרום העכבישי וזאת בעקבות חבלות כהות בראשו.

מעצרו של החשוד, בן 34, הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה. אתמול (שני) הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.