צילום: דוברות המשטרה "אני הבעלים של נתניה..." צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 35 מנתניה שחסם ברכבו כביש במרכז העיר, איים, תקף ושבר את אפו של מי שהעיר לו על מעשיו. צפו בסרטון

צילום: דוברות המשטרה

בתחילת החודש  בן 35 מנתניה, הגיע ביחד עם אחרים לרחוב הרצל בעיר וחנה את רכבו באופן שהכביש נחסם לתנועת כלי רכב. כלי רכב אחרים שהגיעו למקום, נאלצו לסטות מנתיבם בזמן שהחשוד והאחרים מתנהלים במקום באין מפריע ובהפגנת כוח. בהמשך, ניגש אזרח שעבר עם רכבו במקום וביקש מהחשוד ומהאחרים לפנות את נתיב הנסיעה. בתגובה, החשוד איים על המתלונן כי יהרוג אותו והלך לרכבו להוציא חפץ כלשהוא אך נבלם על ידי אחרים שהיו במקום. לאחר שנבלם מספר פעמים, החשוד הצליח להגיע אל המתלונן והיכה אותו נמרצות במכות אגרוף בפניו. כתוצאה מהתקיפה, ניגר דם מאפו של המתלונן, נגרם שבר באפו ונגרמה לו המטומה בעין ימין.

סרטון | דוברות המשטרה

למחרת, כששוטרים הגיעו לבניין מגוריו של החשוד, הבחינו בו כשהוא נוהג ברכב בצאתו מהבניין וזאת כשהוא ללא רישיון נהיגה בעשר השנים האחרונות.

מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה והיום (חמישי) הוגש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים בגין בעבירות של חבלה חמורה, איומים ורישיון נהיגה שפקע מעל לשנתיים.