אופנוענים ברחוב בן גוריון שיקגו פינת בן גוריון: אופנוענים משתוללים ברחבי נתניה אופנוענים ברחוב בן גוריון

צעירים רוכבים בצורה מסוכנת בשטח הסמוך לרחוב בן גוריון בנתניה ומשם ממשיכים לכביש באותו רחוב. תושב העיר הנציח את הפעילות המסוכנת ופנה מספר פעמים למשטרה, אך לדבריו התופעה ממשיכה. העירייה: "מינהל האכיפה מקיים סיורים קבועים ברחבי העיר"

אופנוענים בשטח 

בחודשים האחרונים רוכבים עשרות צעירים בצורה מסוכנת על אופנועי שטח ללא קסדות וללא לוחיות רישוי. בדרך כלל מתאספים הצעירים בצהרי שישי בשטח שנמצא בין שדרות בן צבי לשדרות בן גוריון, דרומית לפלנתניה ומשם ממשיכים לרחוב בן גוריון. לטענת אחד התושבים שגר ברחוב פייר קניג הסמוך, פניותיו התכופות למשטרה בנושא עלו בתוהו והפעילות המסוכנת נמשכת.

"מזה מספר חודשים אני מתלונן כמעט מדי שבוע על חבורת אופנוענים שמסכנים את הציבור ואת עצמם...מדובר באופנועי שטח וטרקטורונים שרובם ללא לוחית רישוי ועושים ככל העולה על רוחם", כתב בין השאר בפנייתו למשטרה. "מעבר למסוכנות שבדבר גם הרעש שהם עושים בלתי נסבל...כל שישי אני מתקשר לתחנה, למוקד העירוני ול-100. בכל פעם אותה תשובה – "נשלח ניידת", אבל לא דובים ולא יער". עוד הוסיף האיש כי במקום היו 30 איש גם בימי הקורונה בהם הייתה אסורה התקהלות, אך חרף דיווחיו איש לא אכף את הנושא.

בתשובה למכתבו למשטרה נכתב כי "תוכן פנייתך תועבר לפיקוד משרד הסיור לצורך בחינת מיקוד פעילות משטרתית".
מהעירייה נמסר בתגובה: "מינהל האכיפה מקיים סיורים קבועים ברחבי העיר לצורך שמירה על הסדר, לרבות בסמיכות לפארק אגם החורף. במסגרת פעילות זו נתפסים אופנועי שטח ואף מוחרמים".