חברות פורום ה-14 | צילום: רן אליהו  חברות פורום ה-14 נפגשו בנתניה חברות פורום ה-14 | צילום: רן אליהו

על אף הקורונה, אירחה מרים פיירברג-איכר, ראש העיר נתניה, את חברות הפורום ה - 14, המורכב מנשים המכהנות כראשי ערים ומועצות

חברות פורום ה-14 | צילום: רן אליהו 

חברות הפורום ה - 14, המורכב מנשים המכהנות כראשי ערים ומועצות, נפגשו היום (שלישי) בנתניה. בכל שנה נפגשות חברות הפורום בעיר אחרת, כשהעיר המארחת היא זו שקובעת את התכנים אותם היא רוצה להעביר.
פיירברג קיבלה את פניהן, העניקה סקירה קצרה של נתניה ולאחר מכן זכו הנשים המכהנות לביקור בפלנתניה, מרכז החלל, המדע והתרבות הפועל בעיר, בניהולה של שלי גרינברג.
בביקורן, לקחו הנשים חלק בדיון בנושא מניעת אלימות במשפחה, בהובלתן שלרותי גור, ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים וכן דר' סיגל קני פז ושמעו ממקור ראשון את סיפורה של אחת הנשים שחוותה אלימות פיזית. כמו כן השתתפו ראשי הערים והמועצות בסדנת הפעלה חוויתית בנושאי מנהיגות ונשיות.
פיירברג הביעה הזדהות עם מחאתם הצודקת כדבריה של העובדים הסוציאליים שהתקיימה באותן דקות ממש. היא ציינה כי כל מי שלא נחשף לפעילותם בימים של שיגרה, למד להכיר את מקצועיותם, מחוייבותם ומסירותם לציבור בתקופת הקורונה, שנקלע למצוקות בריאותיות, כלכליות וחברתיות וחווה את העומס המוטל על העובדים הסוציאליים."זו חזית חברתית שלא פחות חשובה מהחזית הצבאית." סיכמה.
הפורום התקיים בנוכחותן של רותם ידלין ראש המועצה האזורית גזר, מטי צרפתי ארכבי ראש המועצה האזורית יואב, שושי כחלון כידור ראש עיריית כפר יונה, ליזי דלריצה ראש מועצת גני תקוה, ליאת שוחט, ראש מועצת אור יהודה, הגר פרי יגור, ראש מועצת פרדס חנה כרכור, יעלה מקליס, ראש מועצת יהוד מונסון, קרן גרין, ראש מועצת קדימה צורן, גלית שאול ראש מועצת עמק חפר וכן אושרת גני גונן , ראש מועצה איזורית דרום השרון.