תעוד ממצלמות האבטחה תעוד ממצלמות אבטחה: נהג פגע בהולכת רגל בנתניה וגרם למותה תעוד ממצלמות האבטחה

נהג הרכב פגע בחוזקה בהולכת הרגל שעה שחצתה במעבר חצייה וגופה נזרק למרחק של עשרות מטרים. כתב אישום נגד האב ובנו בחשד שניסו לשבש הליכי חקירה 

צילום ממצלמות האבטחה 

לפני כשלושה שבועות התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת דרכים ברחוב פתח תקוה בנתניה בה נהרגה אשה כבת 60. מחקירה עלה כי רכב פרטי פגע בהולכת רגל שעה שחצתה במעבר חצייה, הוטחה לעבר שמשת הרכב ומעוצמת הפגיעה, גופה נזרק למרחק של למעלה מ-30 מטרים. כתוצאה מהתאונה האישה נחבלה בראשה ובכל חלקי גופה וכוחות ההצלה שהיו במקום נאלצו לקבוע את מותה.

נהג הרכב הפרטי תושאל במקום על ידי הבוחנים ונפתחה חקירה בנושא. במהלך החקירה עלה החשד כי מי שנהג ברכב ופגע בהולכת הרגל הוא הבן של מי שהציג עצמו בזירה כנהג הרכב הפוגע ועד להגעת השוטרים למקום, הספיקו האב והבן להתחלף כך שהוצג לשוטרים כאילו האב הוא שנהג ברכב בעת התאונה. 

צילום: משטרת ישראל

מחקירה בנושא ושימוש באמצעים טכנולוגיים, עלה כי הבן נהג ברכב ומיד לאחר התאונה התקשר ובישר זאת לאביו. האב, שעבד בחנות הסמוכה למקום התאונה, הגיע במהירות למקום עם רכבו והתחלף עם הבן, שנסע מהמקום ברכבו של האב תוך שהאב אומר לבנו: "לך, הכל בסדר, לך. אני אקח את זה עליי".

כשבועיים לאחר התאונה, נעצרו האב והבן יחד עם בני משפחה נוספים והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בני המשפחה שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים ומעצרו של הבן, בן 34 מהרצליה, הוארת משפט השלום בפתח תקווה. אתמול (רביעי) הוגש נגד האב והבן כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר פגיעה, שיבוש הליכי משפט ומסירת ידיעה כוזבת.