דלל ופקד פיק מיגור מטרדי הרעש: דו"חות לאופנועים וטרקטורונים בנתניה דלל ופקד פיק

בנוסף, הורדו מהכביש רכבי שטח עקב אי תקינות. סגן ומ"מ ראש העיר, אלי דלל, שהצטרף לשוטרי אגף התנועה, קרא לתושבים הסובלים מהרעש לדווח למוקד או למשטרה בזמן אמת 

דלל ופקד פיק

לאחרונה דיווחנו על מטרדי רעש בדמות אופנועים וטרקטורונים שעושים ככל העולה על רוחם בסופי שבוע. הפגיעה באיכות החיים של רבים מהתושבים הולכת ומחריפה, בכלל זה ילדים ותינוקות, שנבהלים למשמע הרעשים הפתאומיים בצהרי שישי ובשעות המנוחה.
מי שהחליט להיכנס לעובי הקורה בנושא הוא סגן ומ"מ ראש העיר, אלי דלל, שנפגש לאחרונה עם ראש משרד התנועה החדש במשטרת נתניה, פקד רון פיק. השניים סיכמו על מארבים מתוכננים לפורעי החוק, כאשר בחלקם ישתתף דלל באופן אישי. בשישי האחרון התכנית יצאה לפועל, כאשר דלל הצטרף לשוטרי אגף התנועה במסגרת פעילות מבצעית ללכידת רוכבי האופנועים ונהגי הטרקטורונים. בפעילות, שהוכתרה בהצלחה יתרה, נרשמו לא פחות מ-13 דו"חות תנועה וכן הורדו 11 רכבי שטח בגין אי תקינות. לצדם, נתפס אופנוע שטח.
"אני מבקש להודות למשטרת נתניה ולשיטור העירוני, ובפרט לפקד פיק, על ההבנה של חשיבות הנושא ועל היציאה למבצע בתקופה מורכבת זו", סיכם אלי דלל. "אני קורא לתושבי נתניה הסובלים מהתופעה, להתקשר בזמן אמת למוקד העירוני או למשטרה ולדווח על רוכבי האופנועים והטרקטורונים. התלונות מסייעות להבין את ממדי התופעה, מיקומים ושעות, כדי להיערך בהתאם לפעילויות הבאות". עוד הוסיף דלל כי לא מדובר בסוף פסוק והתריע: "הפעילות ביום שישי הייתה רק הסנונית הראשונה. אדאג לכך שיבוצעו מארבים נוספים ככל שהמטרד יימשך".