ארכיון. הפגנה למען אולימפיה חביב | צילום: נתניה נט "שומרים על ישראל יהודית, מחזירים את המסתננים הביתה" ארכיון. הפגנה למען אולימפיה חביב | צילום: נתניה נט

זה הנוסח שנכתב על אלפי פלאיירים שיחולקו לתושבי העיר לקראת הפגנה נגד "המסתננים" בנתניה שתיערך בשבוע הבא. אחד המארגנים, אבישי אברהמוף: "המטרה להיאבק במסתננים עד לגירושם, תחילה מנתניה ובהמשך מישראל כולה"

ארכיון. הפגנה למען אולימפיה חביב | צילום: נתניה נט 

יום חמישי הבא, 18:00 בערב, רחוב היהלום ליד "בוארון" באזור ששואפים מאותמפגינים, הוכנו מבעוד מועד לא פחות מ-5,000 פלאיירים, אותם צפויים המארגנים להפיץ ידנית בקרב תושבי נתניה.
על הפלאיירים, לצד הזמן והמיקום של ההפגנה, נכתב: "שומרים על ישראל יהודית, מחזירים את המסתננים הביתה" ו-"נתניה מתעוררת". בצדם השני נכתב כי "אפריקה ישראל זו רק חברת בנייה" ושולבו נתונים שפורסמו באחד מאתרי האינטרנט אודות פשיעת אריתראים וסודנים ביחס לשיעורם בכלל האוכלוסייה בשנת 2017. עוד נכתב כי אלפי מסתננים בלתי חוקיים שוהים בנתניה ותושבי העיר סובלים מאלימות ופשיעה מצדם. כמו כן, צוין כי לאחרונה נבנו בנתניה מספר כנסיות של המסתננים ובכל שנה בממוצע נולדים למעלה מאלף (!) מסתננים (סימן הקריאה במקור).
"יש בעיר שלנו אלפי מסתננים, האלימות מטורפת, נערות לא יכולות להסתובב לבד ברחוב ואי אפשר לתת למצב הזה להימשך", מבהיר אבישי אברהמוף, אחד ממארגני ההפגנה. "עד עכשיו היו כמה הפגנות קטנות, אבל זו תהיה הראשונה הרצינית. מלבד הפלאיירים, פרסמנו אותה בהרבה קבוצות בפייסבוק וקיבלנו המון תגובות תומכות. הרבה מאוד אנשים רוצים להגיע אבל מפחדים מהקורונה. בלעדיה אין לי ספק שהיו מגיעים אלפים, אבל אני מקווה שיגיעו כמה מאות".
מה המטרה שלכם?
"להיאבק במסתננים עד לגירושם, תחילה מנתניה ובהמשך מישראל כולה".