דלל. יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה  אלי דלל מונה ליו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה דלל. יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה 

דלל נעתר לבקשת ראש העירייה ויחליף בתפקיד את אלון אלרואי שהתפטר. את מ"מ היו"ר, עו"ד ענת לביא אזולאי, שהתפטרה גם היא, תחליף שירי חגואל סיידון

דלל. יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה

שינויים מעניינים בוועדת המשנה לתכנון ובניה בנתניה: אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העירייה, נעתר לבקשת ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, לכהן כיו"ר ועדת המשנה לתכנון ולבנייה וכן כממלא מקומה בראשות הוועדה המקומית. את מינויו של דלל, אישרה אתמול (שלישי) הוועדה המקומית, המורכבת מכלל חברי מועצת העיר.
פיירברג-איכר פנתה לדלל בעקבות התפטרותו של אלון אלרואי, יו"ר ועדת המשנה הקודם. כזכור, אלרואי תלה את ההתפטרות במשבר הקורונה, שלדבריו דורש ממנו להשקיע יותר מזמנו בארגון שהוא עומד בראשו, אשר מעניק שירותים לאנשים עם צרכים מיוחדים.
לעומת זאת, רני אלוש, חבר מועצת העיר, פנה לפני מספר חודשים ליועצת המשפטית לעירייה בדרישה להדיח את אלרואי מראשות ועדת המשנה, בטענה כי על פי חוק, רק סגן ראש עירייה יכול למלא את התפקיד. אלוש פנה גם למשרד המשפטים, שאישש את טענתו ושלח את המענה גם ליועצת המשפטית לעירייה. אלוש גורס כי אלרואי נאלץ להתפטר עקב פניותיו.

יחד עם אלרואי התפטרה גם מ"מ יו"ר ועדת המשנה, עו"ד ענת לביא אזולאי, שתוחלף על ידי עו"ד שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראש העירייה.  
"מדובר בתפקידים מורכבים, בעלי חשיבות רבה להתפתחות נתניה, אשר מילאתי גם בקדנציה הקודמת", מסר דלל בתגובה למינויו. "אעשה כמיטב יכולתי כדי שההחלטות שיקבלו הוועדות ייטיבו עם העיר שלנו ועם התושבים. אני מודה לראש העירייה על הבעת האמון ולחברי, אלון אלרואי, שמילא את התפקידים במסירות ובמקצועיות. איחולי הצלחה לחברתי, עו"ד שירי חגואל סיידון, שתשמש כממלאת מקומי בראשות ועדת המשנה".