כלבים בחוף נתניה דוחו"ת לבעלי כלבים חולקו בנתניה כלבים בחוף נתניה

בסוף השבוע נערך מבצע אכיפה לבעלי כלבים בחופי העיר נתניה בעקבות ריבוי תקריות ותלונות נגד בעלי כלבים בעיר. חברת המועצה טלי מולנר: "אין מדובר במבצע אכיפה חד פעמי" 

כלבים בחוף נתניה 

בהמשך לתופעת הכלבים המשוחררים בחופי הים בנתניה, ביצעו מנהל האכיפה, הוטרינר העירוני והפיקוח על החופים, אכיפה מוגברת בסוף השבוע האחרון, לבקשתה של חברת המועצה הממונה על החופים טלי מולנר.

האכיפה בוצעה בכל חופי נתניה, מחוף בלוביי ועד לחוף פולג, במהלכה נבדקו באופן ספונטני כלבים בחופי הים, הוסברה חשיבות קשירת הכלבים ברצועה ומחסום לכלבים המוגדרים בחוק "מסוכנים" וכמו כן ניתנו מספר דוחו"ת לבעלי הכלבים.

במהלך הסיור ניתנו שישה דוחו"ת לבעלי כלבים שלא קשרו את הכלב ברצועה ולא היה על הכלב קולר וכן חולקו שתי התראות לבעלי כלבים בגין חיסון לכלבת.

חברת המועצה טלי מולנר "כל הכבוד ותודה רבה למנהל האכיפה העירוני שביצע מבצע חשוב זה בשיתוף הוטרינר העירוני והפיקוח על החופים ובהמשך לפנייתי משבוע שעבר אחרי שאשה הותקפה עיי כלב בחוף הים.
אין מדובר במבצע אכיפה חד פעמי והוא יתקיים עד שהתופעה תיעלם. בכוונתי לפעול להקמת חוף כלבים בנתניה אבל כל עוד אין חוף כזה על בעלי הכלבים לנהוג באחריות ולפי החוק ולא לשחרר כלבים באופן חופשי בחופים ובכל מקום ציבורי".