סיור בשטח מחלף חדש יוקם דרומית לצומת פולג סיור בשטח

השבוע נערך סיור לקראת תחילת עבודות להקמת מחלף חדש על כביש החוף מול מכון וינגייט. אלי דלל "אני מברך על הפרויקט, שנערך בציר מרכזי של כניסות לנתניה ושל יציאות ממנה"

סיור בשטח

בקרוב יחלו העבודות להקמת מחלף חדש - מחלף וינגייט, אשר דרכו יוכלו הנוסעים מכיוון תל אביב להמשיך ישירות לוינגייט מכביש החוף, ללא צורך לעלות על מחלף פולג ולעשות פניית פרסה. 
בעקבות ההרחבה ובניית המחלף, תיסגר הכניסה הצפונית הנוכחית למכון וינגייט, ואפשר יהיה להיכנס אליו באמצעות המחלף החדש.
כמו כן, כביש החוף יורחב ל-10 נתיבים, עם שבילי אופניים לשני הכיוונים - כפי שדרשו דלל ואנשי מינהל ההנדסה בעיריית נתניה בישיבות התכנון שהתקיימו.
בנוסף, גשר הולכי הרגל הישן בכניסה הצפונית יפורק ובמקומו יוקם גשר חדש כ-100 מטר צפונה, אשר יחובר למכון.
ההערכה היא כי משך העבודות יעמוד על כ-3.5 שנים.
חברת "דניה סיבוס" נבחרה להיות החברה המבצעת במכרז שפורסם.
העבודות מתבצעות כחלק מפרויקט "נתיבים מהירים" של "נתיבי איילון", במימון משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, ובהמשך יחלו עבודות להרחבת המקטע בין מחלף וינגייט למחלף נתניה.
הפרויקט כולל סלילת כ-110 ק"מ של נתיבים מהירים מנוהלים בציר העובר מראשון לציון, דרך תל אביב ועד לנתניה ובחזרה, ובציר הרוחב מראש העין, דרך כביש 5 עד לת"א ובחזרה. כן יוקמו בנקודות הכניסה לנתיבים המהירים חמישה חניוני "חנה וסע" ענקיים.

לקראת תחילת העבודות, סיירו השבוע בשטח אלי דלל, סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה, נציגי המועצה האזורית חוף השרון, הוועדה לתשתיות לאומיות (ות"ל), חברת "נתיבי איילון", רשות הטבע והגנים וגורמי הביצוע.

אלי דלל: "יחד עם ראש העירייה, מרים פיירברג - איכר, ואנשי מינהל ההנדסה, היינו שותפים מלאים להכנת התכניות המתייחסות לשטחים שנמצאים בתחום השיפוט של נתניה, לרבות מכון וינגייט. אני מברך על הפרויקט, שנערך בציר מרכזי של כניסות לנתניה ושל יציאות ממנה, ומודה לשרת התחבורה, ח"כ מירי רגב, ולמנכ"ל נתיבי איילון, איתמר בן מאיר, על הוצאתו לפועל ועל שיתוף הפעולה הפורה והמועיל עם העירייה".