סיור במרכז פיאנו עיר ימים  שר המשפטים אבי ניסנקורן ביקר בנתניה סיור במרכז פיאנו עיר ימים 

חברי כנסת מכחול לבן נפגשו היום עם ראש העיר מרים פיירברג איכר לאחר שסיירו בנתניה ונפגשו עם פעילים במטה המקומי של המפלגה

סיור במרכז פיאנו עיר ימים 

הבוקר (חמישי) הגיעו לבקר בנתניה נציגי כחול-לבן, וביניהם שר המשפטים אבי ניסנקורן, 

מי שהוביל את הביקור בעיר הוא ראש מטה כחול-לבן בנתניה אביב מוזס. במסגרת הביקור סיירו הנציגים בשכונת עיר ימים, נפגשו עם תושבים בעיר וחתמו את ביקורם בפגישה עם ראש העיר מרים פיירברג ועם המשנה לראש העיר שירי חגואל סיידון.

פיירברג הציגה את אתגרי הפיתוח שבפניהם עומדת נתניה ואת פועלה למען יצירת אחדות בין הזרמים השונים בעיר.

חדשות מקומיות - שר המשפטים אבי ניסנקורן ביקר בנתניה

ביקור בעיריית נתניה

עוד נכחו בביקור חברות הכנסת עינב קאבלה ומיכל קוטלר-וונש וכן מנכ"לית המפלגה הנכנסת יעל רון בן-משה.

שר המשפטים אבי ניסנקורן "שמחתי להגיע הבוקר לנתניה, לפגוש את ראש מטה כחול לבן בעיר אביב מוזס, ולסייר יחד עם ח"כ עינב קאבלה, ח"כ מיכל קוטלר-וונש ומנכ"לית המפלגה יעל רון בן-משה בעיר. מבקש להודות לראשת העיר מרים פיירברג על האירוח ועל הצגת תכניות העתיד בעיר והתמודדות העירייה עם נגיף הקורונה".

ח"כ עינב קאבלה: "שמחתי לראות את התפתחות העיר נתניה, כמו גם את הפוטנציאל הקיים להמשך פיתוחה ושגשוגה של העיר לטובת תושביה. על השלטון המרכזי לחזק את השלטון המקומי לצורך מתן שירות איכותי ויעיל לאזרחים, ולסייע להסיר חסמים, קל וחומר בתקופת הקורונה".

ח"כ מיכל קוטלר-וונש: "שמחתי על ההזדמנות לסיור בנתניה, יחד עם השר אבי ניסקורן וח״כ עינב קאבלה, שאפשר להתרשם מיופי והתפתחות העיר, המשלבת ומורכבת משכונות וקהילות מגוונות. תודה לאביב מוזס ולמשפחתו על האירוח, ולפעילות ופעילי מטה כחול-לבן שמאד שמחנו לפגוש. תודה לראשת העיר מרים פיירברג על האירוח והשיח אודות מחוייבותה ופועלה, לטובת כלל אזרחי העיר ללא הבדל".

חדשות מקומיות - שר המשפטים אבי ניסנקורן ביקר בנתניה

פגישה עם פעילי המטה בעיר ימים 

אביב מוזס, רמ״ט כחול לבן בנתניה: "פעילי וחברי כחול-לבן בנתניה ישמרו על נתניה כעיר של אחווה בין הזרמים השונים בעיר. הצגתי לשר, לחברות הכנסת ולראש העיר רעיונות בנושא מיצובה של נתניה כחוד החנית של מטרופולין צפון השרון".

מכחול-לבן נמסר כי יגיעו לבקר בשכונות נוספות בעיר וכי הם רואים חשיבות גדולה בקשר עם התושבים.