ביקור שר החינוך בנתניה  2979 מחשבים יחולקו לילדי נתניה ביקור שר החינוך בנתניה 

שר החינוך, יואב גלנט, ביקר היום בנתניה והעניק מחשבים לתלמידי העיר. גלנט ״שמחתי להגיע לנתניה למבצע חלוקת המחשבים, יחד עם חברתי ושותפתי לדרך, ראש העיר מרים פיירברג-איכר"

ביקור שר החינוך בנתניה 

שר החינוך, יואב גלנט, ערך הבוקר (שלישי) ביקור בנתניה והעניק 2979 מחשבים ניידים בטקס שנערך בבית ספר חיים גורי בעיר ימים. המחשבים חולקו כחלק מפרוייקט ארצי שיזם שר החינוך, לחלוקת 150 אלף מחשבים בכל הארץ, בהשאלה, לתלמידי בתי הספר. המחשבים יחולקו היום ומחר לתלמידי נתניה, בהתאם לרשימה שהכין מינהל חינוך בעיריית נתניה.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר הגדירה את השר כידיד אישי וידיד לעיר, שגם בתפקידו הקודם כשר השיכון, ערך ביקורים רבים בשכונות העיר. היא הודתה לשר על המאבק החשוב, המוצלח והמאתגר שניהל לטובת החזרת התלמידים לספסל הלימודים. "המציאות מראה שאחוז התחלואה בקרב התלמידים אינו מצדיק את סגירת בתי הספר ואתה עשית, עושה ותעשה הכל  כדי להימנע מסגירת בתי הספר."

שר החינוך, יואב גלנט התייחס בדבריו להחלטה, להחזיר את התלמידים בהדרגה ללימודים וציין ש"מדובר ביום של חג ובבשורה חשובה לתלמידים*. ״ההחלטה של קבינט הקורונה לפתוח את כל בתי הספר היא תוצאה של מאבק עיקש שניהלה מערכת החינוך, עם רוח גבית חשובה של המורות והמורים, תוך הסתמכות על צוות המומחים שסייע רבות להבהרת עמדתנו. מעתה, נטל ההוכחה והאחריות עוברים אלינו. אין לי ספק כי החזרה המלאה לשגרה במערכת היא מהלך מורכב שיארך זמן."

בסיום הטקס אמר השר גלנט: ״שמחתי להגיע לנתניה למבצע חלוקת המחשבים, יחד עם חברתי ושותפתי לדרך, ראש העיר מרים פיירברג-איכר שמשקיעה כבר שנים רבות בחינוך ילדי העיר. בחודשים הקרובים נמשיך לחלק 150 אלף מחשבים ניידים עבור כל ילדי ישראל דרך אלפי בתי ספר בכל רחבי הארץ, ובכך נקדם את המהפכה הדיגיטלית במערכת החינוך.״
גלנט החמיא לראש העיר על ההשקעה בנתניה ואיחל לה להמשיך ולכהן עוד שנים רבות בתפקידה "כי זה טוב לעיר וטוב עוד יותר לתושבים."