אנגווץ וואסה ז"ל | תמונה באדיבות המשפחה 29 שנות מאסר לשוטר לשעבר מנתניה על רצח אשתו אנגווץ וואסה ז"ל | תמונה באדיבות המשפחה

בית המשפט גזר 29 שנות מאסר על מסרשה וואסה, שרצח את אשתו אנגווץ וואסה באמצעות אקדח, זאת לאחר שהכה אותה בין היתר באמצעות מכסה של מחבת, ובעט בה

אנגווץ וואסה | תמונה באדיבות המשפחה 

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (רביעי) 29 שנות מאסר על השוטר לשעבר מסרשה (משה) וואסה שהורשע ברצח אשתו אנגווץ וואסה באוקטובר 2018.

משה ירה באמצעות האקדח שהיה ברשותו במסגרת עבודתו כשוטר, בפניה של אשתו בביתם בנתניה, זאת בזמן שילדתם המשותפת בת החודשיים, וילדיה של אנגווץ ז"ל בגילאי 4 ו-7 נכחו בבית.

כמו כן גזר בית המשפט על משה 12 שנות מאסר על תנאי ופיצויים לילדים בסכום של 250 אלף שקלים. 

על פי כתב האישום במהלך ויכוח עם אשתו היכה הנאשם את המנוחה בגבה, בעט ברגלה, לקח מכסה של מחבת והיכה אותה עד שנפלה ארצה ודיממה. המנוחה קמה מהרצפה והתיישבה על הכיסא. בשלב מסוים הלך משה לחדר השינה, נטל את האקדח, חזר לחדר המגורים, ירה בה בראשה וגרם למותה. 

בית המשפט קבע כי השימוש באקדח, שהוא כלי נשק קטלני, מטווח קצר, בעת שהמנוחה ישבה על כיסא, והפגיעה בראשה, מובילים למסקנה כי המעשה יוביל למותה ולכן לא קיבל את טענת הנאשם לפיה לא חפץ במותה של המנוחה, ואף לא שהירי בוצע בשוגג.