אילוסטרציה | fotolia  "אם מישהו יצלצל בדלת, אתם מתים היום" אילוסטרציה | fotolia 

28 חודשי מאסר בלבד נגד תושב נתניה שתקף באלימות קשה את גרושתו לעיניי ילדיהם ואיים עליה לא להתלונן במשטרה, אחרת ישתחרר אחרי שנה שנתיים, ימצא אותה ויהרוג אותה

אילוסטרציה | fotolia 

הנאשם והמתלוננת גרושים חצי שנה לפני מועד האירוע, ולהם שלושה ילדים קטינים, בת בגיל 8.5, בן בגיל 5.5 ופעוט בן שנתיים. במועד האירוע היה תלוי כנגד הנאשם צו הגנה שאסר עליו ליצור כל קשר עם המתלוננת והרחיקו מביתה, בשל מעשי אלימות קודמים כנגדה.

הנאשם הגיע לדירה, כשהוא שתוי, התיישב על מיטתה של המתלוננת בסמוך לילדים, לאחר שסירבה לתת לו את הטלפון הסלולרי שלה, הדליק מצית וקירב לאצבעות רגליה עד שמסרה לו את הטלפון. בהמשך הערב נטל מחליק שיער חשמלי שהיה מונח בסמוך, והצליף בה באמצעות כבל המחליק ברגליה, ובאמצעות גוף המכשיר בכתפיה, ברגליה ובידיה וכן הכה בה מכת אגרוף בפניה ובעינה. כתוצאה מתקיפתו, נגרמו למתלוננת חבלות ושריטות ברגליה, בירכיה, בזרועה, בלסת, נפיחויות סביב העין ובצקת. כמו כן הכה את הילדה  בראשה ובידיה ואיים עליהם שאם מישהו יצלצל בדלת, זה הסוף שלהן. כשהתלוננת אמרה שהיא עומדת להתעלף, השיב הנאשם כי אם תעשה כן, ידקור אותה. על כן ניסתה המתלוננת להתחנן שיעזוב אותם, כשילדיה בוכים והנאשם חזר על איומיו, שאם מישהו יצלצל בדלת, "אתם מתים היום".

הנאשם יצא מהחדר, נטל סכין מטבח גדולה ורץ לכיוון חדר השינה במהירות אך המתלוננת סגרה את הדלת ואמרה לילדיה, שאם לא ישתקו, הנאשם יהרוג אותם. הנאשם השליך את הסכין על הרצפה, והמתלוננת יצאה מהחדר כשהיא אוחזת בבנם התינוק, ומבלי שהבחין, בעטה בסכין אל מתחת לספה. הנאשם המשיך לאיים עליה עד שנרדם, שיכור, במיטתה.

למחרת כשהתעורר איים עליה שלא תתקשר למשטרה וכי "אם תתקשרי למשטרה, גם אני אהיה בכלא שנה שנתיים אני אצא, אני אמצא אותך, אני אחתוך אותך ידיים לבד, רגליים לבד". אך המתלוננת הזעיקה משטרה. כשהגיעו השוטרים למקום, הפציר בה שלא תדבר איתם, וכשאחיה הגיע למקום ביקש גם ממנו שהמתלוננת לא תתלונן.

בחקירתו אמר הנאשם כי המתלוננת מתגרה בו במשך שנים, מאיימת עליו וגורמת לו להתפרץ עליה. הנאשם הודה כי הוא אימפולסיבי, בעיקר כשהוא שותה, וכי נאלץ להגיב כלפיה, כי גם היא נהגה באלימות.

השופטת מרב גרינברג טענה בפסק הדין  "הנאשם פעל נגד המתלוננת באלימות ברף גבוה, תוך שימוש במחליק שיער, הצליף והכה בה וגרם לה חבלות בכל גופה. תמונות החבלות מלמדות יותר מאלף מילים, מעדות המתלוננת ניתן היה ללמוד, כי רק כפסע היה בין גרימת נזק רב יותר לשלומם של המתלוננת וילדיהם, לולא קור הרוח ואמץ הלב, שהפגינה במהלך כלל האירועים. ניתן רק לשוות בדמיוננו, את הצלקות הקשות שחרט בנפש ילדיו, כשאלו מביטים בו בעיניים מבועתות ,חסרי אונים, מכה ללא רחם, באמם ומאיים כי יהרגם".

השופטת גרינרג פסקה על הנאשם מאסר בפועל בן 28 חודשים שירוצה מיום מעצרו וכן מאסר על תנאי.