זירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א כתב אישום נגד הרוצח של ראובן טיגבו בנתניה זירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

כתב אישום נגד איזי טירונך בגין הרצח של טיגבו ראובן ז"ל בקיוסק בשד' בן צבי בנתניה 

זירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

בתאריך 15.03 בשעות אחר הצהריים, בקיוסק ברחוב בן צבי בנתניה, התגלע ויכוח בין החשוד, איזי טירונך, תושב נתניה בן 36, לבין הקורבן, טיגבו ראובן ז"ל תושב נתניה בן 39.
החשוד נטל סכין שהחזיק ברשותו וב- 6 דקירות חודרות בפלג גוף עליון ובירך גרם למותו. החשוד ברח מהזירה כשהוא מותיר את הקורבן מתבוסס בדמו.

שוטרי תחנת נתניה שהוזעקו למקום החלו סורקים אחר החשוד ותוך זמן קצר הצליחו לאתר את החשוד ברחוב הסמוך לזירה ועצרו אותו. בחיפוש שערכו השוטרים על גופו של החשוד איתרו את הסכין באמצעותו בוצע הרצח.
במהלך חקירת האירוע התברר כי בין הקורבן לנאשם הייתה היכרות מוקדמת וכי בעבר היו ביניהם מספר מריבות אלימות.

מהלך האירועים על פי כתב האישום

בתאריך 15.3 שהו טירונך וראובן בקיוסק בשד' בן צבי. כאשר הם שותים משקאות אלכוהוליים. סמוך לשעה 16:30, החל ויכוח בין השניים, במהלכו קיללו אחד את השני.  טירונך ניגש לראובן, אחז בכתפו ואמר לו להתלוות אליו. בתגובה, העיף ראובן את ידו של טירונך מכתפו והכה אותו בפניו.
טירונך תפס את ראשו של ראובן לאחור, אחז בצווארו וחנק אותו, ובהמשך הכה אותו בפניו. בשלב מסוים, הלך טירונך לאחור, שלף מכיס מכנסיו סכין מתקפלת בעלת להב באורך 10 ס"מ ודקר את טיגבו שש פעמים בירכו, בבטנו ובחזהו. בהמשך עזב טירונך את המקום כשהוא מותיר את ראובן שהתמוטט על הרצפה מחוסר הכרה, מתבוסס בדמו.
ראובן הובהל על ידי מד"א לבית החולים, ושם נקבע מותו.
עם סיום החקירה, הוגש אתמול לבית משפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד החשוד בעבירת רצח בכוונה וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים. הפרליטות ציינה כי יש לחובתו של טירונך שבע הרשעות קודמות, בין היתר בגין עבירות אלימות, רכוש ואיומים, והוא ריצה מספר מאסרים בפועל.