צילום: איציק בן שושן  צפו: התפרעויות של תושבים במרכז נתניה צילום: איציק בן שושן 

מאות תושבים יצאו למרכז העיר נתניה להפגנה נגד המצב. כוחות משטרה גדולים במקום

צילום: איציק בן שושן 

הערב (רביעי) יצאו מאות תושבים, שהתארגנו בקבוצות הווטס אפ השונות, להפגין נגד המצב הבטחוני הנוכחי בארץ. ההפגנה יצאה מהתחנה המרכזית בנתניה, דרך רחוב סמילנסקי ועד לכיכר העצמאות. התושבים צעדו תוך כדי קריאות גזעניות נגד הערבים ובמטרה להפגין כח ונוכחות ברחובות.

צילום: איציק בן שושן

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום על מנת להרגיע את הרוחות ובשלב מסוים נאלצו להשתמש ברימוני הלם ואמצעים נוספים.

ראש העיר מרים פיירברג איכר הגיעה גם היא למוקד האירועים על מנת להרגיע את הרוחות תוך שהיא אומרת לתושבים שלא להגיע לעימותים ואלימות, לשמור על הסדר ולכבד אחד את השני.

צילום: איציק בן שושן

ממשטרת ישראל נמסר "במרכז העיר, מאות צעירים מפרים את הסדר הציבורי ומתפרעים במקום. כעת פועלים השוטרים על מנת לפזר את המתפרעים".

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר "לאחר שרצו ברשת החברתית תמונות של צעירים רבים המגיעים למרכז העיר, ולאחר שדווחתי על סכנה מפני התדרדרות המצב, הבנתי כי מוטלת עליי החובה להרגיע את המפגינים. הגעתי לשטח על מנת להרגיע את הרוחות, ולוודא ששום עסק ובוודאי שום אדם לא יפגע.
מנעתי ככל יכולתי קריאות הסתה, גזענות וגנאי והצלחתי לנתב את האנרגיות שלהם לכיוון בונה, תוך שאני מנסה להסביר שאנו שונים ואנו לא פוגעים בחפים מפשע.
לבי עם השוטרים שצריכים להגן עלינו ולצד זה גם להתמודד עם צעירים משולהבים וכועסים לאחר המראות הקשים להם נחשפו במהומות בערים אחרות.
נתניה היא עיר של אהבה, כולנו מאחלים לימים טובים ושקטים יותר ומאחלים החלמה מהירה לפצועים בגוף ונפש".