אילוסטרציה | fotolia  שנת מאסר לתושב נתניה שתקף רופא אילוסטרציה | fotolia 

שנת מאסר לתושב נתניה שהיכה ובעט ברופא במרפאה בנתניה וכן היכה באגרופים עובד בחנות נוחות

אילוסטרציה | fotolia 

המתלונן טיפל בבנו הפעוט  של הנאשם ולאחר בדיקה שחרר את הקטין לביתו. יומיים לאחר מכן בשעות הערב עבד הרופא בשעות הערב כרופא תורן. הנאשם הגיע למקום בגפו, לטענת הנאשם טופל הפעוט ברשלנות שבעקבותיה אושפז בבית החולים. הנאשם נכנס לחדרו של הרופא ואמר לו "מה אתה חושב שאני בן זונה שאפשר לצחוק עלי? בדקת את הילד ואמרת שאין לו שום דבר, ערבי מלוכלך". לאחר שהרופא ביקש ממנו לצאת, הכה אותו הנאשם באמצעות מסך המחשב (של הרופא), תפס אותו בצווארו, חנק אותו ובעט ברגלו.

במקרה אחר הוגשה תלונה נגד הנאשם לאחר שתקף עובד בחנות נוחות בבית יהושע. הנאשם ביקש החזר כספי על מצלמת דרך אותה רכש מספר ימים לפני כן ב-200 ש"ח. לאחר שהמנהלת מסרה כי לא ניתן לקבל החזר כספי, הציע עובד בחנות הנוחות לשלם את מאתיים השקלים ושיעזוב את המקום. אז איים הנאשם כי "מזלו שהוא לא נותן לו סטירה". העובד ענה לו "נראה אותך מכה אותי" ויצא מהחנות. הנאשם יצא בעקבותיו והיכה בפניו מספר מכות אגרוף וכשנכנס העובד לחנות, רדף אחריו והכה אותו שוב והשליך לעברו בקבוק זכוכית ששבר את הויטרינה.

הנאשם הופנה לקבלת תסקירי מבחן שבסופם המלצה טיפולית לענישה צופה פני עתיד. עוד יצוין כי לחובתו שתי הרשעות רחוקות בזמן בעבירות איומים.

לאחר שבית המשפט עמד על חומרת עבירות האלימות שביצע הנאשם, בדגש על עבירות אלימות כלפי עובדי ציבור בכלל וצוות רפואי בפרט, גזר השופט גיא אברון על הנאשם שנת מאסר, 9 חודשי מאסר על תנאי, 5000 ש"ח פיצוי לרופא, 2000 ש"ח פיצוי לעובד בחנות הנוחות וכן 3000 ש"ח עבור התחייבותלהימנע מביצוע עבירות אלימות במשך שלוש שנים.