שלט שהושחת הושחתו שלטי פרסום למצעד הגאווה בנתניה שלט שהושחת

אלמונים חיבלו בשלטים לקראת המצעד ב-18 בחודש, וכתבו עליהם את המילה "בושה". סגנית ראש העיר, טלי מולנר: "מזעזע, אני מחבקת את קהילת הלהט"ב. בתגובה לאירוע הזה העיר שלנו צריכה להיות מוצפת בדגלי גאווה"

שלט שהושחת

אירוע מכוער של ונדליזם התרחש בנתניה, כאשר אלמונים ריססו את המילה "בושה" על שלטי פרסום לקראת מצעד הגאווה בעיר, שייערך ביום שישי, ה-18 ביוני. מדובר בארבעה שלטי חוצות שמומנו על ידי ארגון 'גאווה נתניה', ומתוכם הושחתו שלושה – בגשר הארי, גשר השלום ובשדרות בן גוריון.
מי שמיהרה לגנות את האירוע היא סגנית ראש העיר הטרייה, טלי מולנר, הידועה כמי שתומכת ומסייעת לקהילת הלהט"ב. "זה מעיד על כך שגרים בעיר שלנו אנשים חשוכים", אמרה מולנר. "לא בגלל שהם חייבים לקבל את קהילת הלהט"ב, אבל ללכת להשחית באלימות כזו שלטים? זה מזעזע בעיניי. בנוסף, זה לא יעזור לאותם אלמונים משחיתים – אף אחד לא יצליח להשליט אימה ופחד בקרב חברי הקהילה. אנחנו כאן כדי להישאר ולא ניתן לחושך לשלוט בעיר. נתניה היא עיר שוויונית ושייכת לכולם. כל אחד יעשה מה שטוב לו, יחיה את חייו ויבחר את מיניותו לפי ראות עיניו".

חדשות מקומיות - הושחתו שלטי פרסום למצעד הגאווה בנתניה

שלט שהושחת

לקראת המצעד הצפוי הוסיפה מולנר: "בתגובה לאירוע הזה, העיר שלנו צריכה להיות מוצפת בדגלי גאווה – על הגשרים וברחובות. חודש הגאווה הוא חודש שמח בכל רחבי הארץ. כל האירועים יתקיימו כסדרם. אני מחבקת את קהילת הלהט"ב ומזמינה את כולם לבוא ולצעוד איתנו".