ראש מינהל חינך אתי דהן ראש מינהל חינוך וחברה חדשה בעירייה ראש מינהל חינך אתי דהן

מועצת העיר אישרה את בחירתה של אתי דהן לתפקיד ראש מינהל חינוך וחברה בעיריית נתניה במקום טובה דולב

ראש מינהל חינך אתי דהן

מועצת העיר אישרה ביום רביעי השבוע, את בחירתה של אתי דהן לתפקידה כראש מינהל חינוך וחברה בעירייה, במקומה של טובה דולב, שהחליטה לפרוש ממערכת החינוך בנתניה, לאחר כעשור.
דהן, נשואה ואם לשלושה, בעלת שני תארים שניים: בייעוץ חינוכי ובמדיניות ציבורית. חברה במערכת החינוך 31 שנים.
בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת אגף החינוך בישוב גבעת שמואל. קודם לכן - ניהלה בתי ספר יסודי ועל יסודי, הנחתה מנהלים חדשים בשנתם הראשונה והשנייה דרך "אבני ראשה", הייתה חברה בסגל המרצים של קורס להכשרת מנהלים בסמינר הקיבוצים וחברה בקבוצות פיתוח של מנהלים ומפקחים במחוז תל אביב. כמו כן – נבחרה כמנהלת מצטיינת ישובית, מנהלת מצטיינת מחוזית וקיבלה פרסי חינוך עת ניהלה שני בתי ספר.
אתי דהן: "כאשת חינוך וכראש מינהל חינוך, אני שואפת להרחיב את מחוייבותי האישית והאזרחית לקידום העיר נתניה. אחתור להנחלת ערכי הקידמה, המצויינות ואיכות החיים תוך מיזוג כל המגזרים ותוך מימוש הפוטנציאל האנושי הקיים בעיר לטובת הפרט, הקהילה והחברה בכלל."
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר בירכה את טובה דולב, ראש המינהל הפורשת שבתקופתה, עלו הישגי תלמידי נתניה.
פיירברג ציינה: "החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני, אשר לו מקצה העירייה כשליש מתקציבה הכולל. אנו רואים ברכה בעמלנו והישגי תלמידי העיר ניכרים בכל תחום. אני מאמינה שמגמה מבורכת זו עוד תמשיך ותשגשג עם כניסתה לתפקיד של דהן."