חבר הכנסת סימון דוידסון חבר הכנסת סימון דוידסון: "אני כל כך אוהב את נתניה" חבר הכנסת סימון דוידסון

חבר הכנסת סימון דוידסון התארח בשבתרבות בנתניה ודיבר על אהבתו לעיר והדרך להשפיע כחבר כנסת

חבר הכנסת סימון דוידסון

יושב ראש שדולת הספורט בכנסת ישראל, ח״כ סימון דוידסון, מיש עתיד, התארח באירוע שבת תרבות בנתניה בהנחיית אבי בטלהיים.
להלן חלק מהשאלות והתשובות:

האם הקואליציה תחזיק?

התקציב יעבור וזה יהיה תקציב מעולה למדינת ישראל, בייחוד לחלשים. אנחנו קואליציה שרוצה להישאר קואליציה. אין לאף אחד אינטרס לצאת לבחירות. יאיר לפיד גיבש את הקואליציה והוא הדבק שלה.יש קצת בעיות בחוקים מסוימים אבל הדברים האלה ייפתרו. תהיו רגועים, אנחנו נצליח, אני חי שם, מה שרואים מפה לא רואים משם.

האם ראש ממשלה עם שישה מנדטים זה דבר לגיטימי ודמוקרטי?

זו הסיטואציה, זה המצב, זו הדמוקרטיה. בואו לא נשכח שגם נתניהו הציע לבנט את ראשות הממשלה.האופציה השנייה הייתה ללכת לעוד בחירות ועוד בחירות, שלוש שנים בלי תקציב זה דבר הזוי. אנשים זקוקים לתקציב כדי לחיות, לאכול, ללכת לבית ספר. בנט מדהים, רואה את ההתנהלות שלו במליאה, הוא הוציא את המדינה מהגל הרביעי של הקורונה, בלי לסגור את המדינה, בלי סגרים הרסניים. זה קרה בגלל האומץ שלו לתת בוסטר.

תדמית חברי הכנסת

חברי הכנסת אמורים להוות דוגמא גם בהתנהגות, גם בעשייה, הרגשתי צביטה השבוע. מושב החורף נפתח בקבלת פנים חגיגית למשלחת האולימפית והפראלימפית באולם שאגאל עם להקת שלווה. אירוע היסטורי שעשינו. לאחר מכן נכנסו הספורטאים למליאה. לצערי האופוזיציה התחילו לתקוף ולגדף את ראש הממשלה, קיבלתי הודעות מהמשלחת. הספורטאים עזבו את היציע כמחאה וזו נקודת עלבון לכנסת ישראל. לצערי חברי האופוזיציה חשבו שזה מצחיק. זו לא דוגמא אישית. יש שתי אפשרויות: להיות כמוהם ולהיות בצד השני המכיל ולשתוק ולעשות הכל כדי לשנות, חבריי לסיעה לא יתנהגו ככה. עושים עשייה יום יום למען תושבי ישראל, בכל ועדה. עושים עשייה יומיומית, ירגישו את זה בתקציב.