צילום: רן אליהו  נחנך המקווה המחודש ברחוב אברהם שפירא צילום: רן אליהו 

המקווה המחודש ברחוב אברהם שפירא, הנחשב לאחד המקוואות הוותיקים והמרכזיים בעיר, שודרג בהשקעה של כ –3 מיליון שקל. ראש עיריית נתניה מרים פיירברג: "המקום שופץ לרמה של ספא"

צילום: רן אליהו 

המועצה הדתית, בראשות הרב אשר אוחנה, האמונה על מתן שירותי הדת בנתניה וכן עיריית נתניה, בהובלת ראש העיר, מרים פיירברג-איכר- חנכו ביום שלישי השבוע את המקווה המחודש ברח' אברהם שפירא בהשקעה של כ –3 מיליון שקל, שהפכו את המקווה למתקן חדשני ומאובזר, כשמוסיקה קלאסית מתנגנת ברקע.

המקווה החדשני והעיצוב המודרני והפרקטי תוכנן על ידי האדריכלית רחלי יצחק שנשכרה במיוחד מאחר ומקוואות זהו אחד מתחומי ההתמחות שלה.

חדשות מקומיות - נחנך המקווה המחודש ברחוב אברהם שפירא

צילום: רן אליהו 

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר ציינה בדבריה כי לבד מן המקוואות הוותיקים הנמצאים לקראת שדרוג, מתכננות המועצה הדתית והעירייה לשדרג את מקוואות נורדאו, רמת חן ומקווה סלע ולהקים מקווה חדש בשכונת נוף הטיילת
פיירברג: "בעבר המקווה באברהם שפירא לא היה מזמין והיום המקום שופץ לרמה של ספא. המקוואות שלנו זוכים לחמישה כוכבי יופי."
הרב אשר אוחנה: "בנתניה פועלים 11 מקוואות, כאשר תשעה מתוכם כבר שודרגו ועם ביצוע עבודות השדרוג המתוכננות בשלושת המקוואות הנותרים, יושלם הפרוייקט המבורך הזה. מאוד חשוב היה לנו להפוך את המקוואות למקום מזמין המתאים למאה ה – 21 לכלל ציבור הנשים המבקש את השירות."
חברת המועצה תרצה גרינפלד: "כממונה על המקוואות, אני ממש נרגשת שהמבנה המרכזי של העיר שינה את פניו למקום מכובד ומכבד, שכל מי שתכנס בשעריו תחווה את השינוי."

בחנוכת המקווה, השתתפו ראשי מועצות דתיות מערים אחרות שבאו לכבד את המעמד וביניהם יו"ר חבר המועצות הדתיות, מר שלמה תנעמי. כמו כן גב' דבורה אייפרמן, מנהלת אגף מבני דת במשרד לשירותי דת, מ"מ ראש העיר, אלי דלל וכן מ"מ ראש העיר, שירי חגואל, חבר המועצה, ים מאיר קרן ומבקר העירייה, דב כץ.