מתנ"ס עיר ימים  "הציבור החילוני צמא לתרבות ותוכן בסופי שבוע" מתנ"ס עיר ימים 

תושבי פולג-עיר ימים תומכים בהצעתו של חבר האופוזיציה, בוריס צירולניק, לפיה יש לאפשר את פתיחת המתנ"סים ומבני הציבור הקהילתיים בשבת. הפעיל החברתי דודו סלמה: "אין סיבה שאוכלוסייה כלשהי תכפה על אוכלוסייה אחרת כיצד לנהוג"

מתנ"ס עיר ימים 

סוגיית פתיחת המתנ"סים בשבתות בנתניה שוב על הפרק. בישיבת המועצה שנערכה בשבוע שעבר, העלה חבר האופוזיציה, בוריס צירולניק, הצעה לסדר היום בנושא. "עם בוא החורף, יש לדרוש לפתוח את המתנ"סים ומבני הציבור הקהילתיים לטובת תושבי העיר שמשלמים מסים ומעוניינים גם לקבל תמורה ותוכן", כתב צירולניק בהצעתו. "הציבור החילוני בעיר צמא לתרבות ותוכן בסופי שבוע, שבהם הם גם יותר פנויים לצרוך זאת".

עוד ציין צירולניק כי הצורך בתרבות בשבתות הוא של כל שכבות הגיל בעיר, מהוותיקים שצמאים לתרבות בשבת בבוקר, בני הנוער על מנת שלא ישוטטו ברחובות ויגררו לתרבות רעה, והורים לילדים קטנים שהיו מעוניינים לאפשר להם להגיע להצגות.

חדשות מקומיות - "הציבור החילוני צמא לתרבות ותוכן בסופי שבוע"
"רבים מהתושבים נאלצים להניע את רכבם ולהתנייד לערים אחרות על מנת לצרוך תרבות ובילוי ובכך גם לסכן את עצמם בנסיעה ארוכה בימי גשם סוערים", הדגיש צירולניק. "אני מבקש מחבריי למועצת העיר להצביע יחדברוב גדול לפתוח את המתנ"סים בסופי שבוע לא כהתרסה, אלא מתוך אחריות ואכפתיות לצרכים של כלל האוכלוסיות בעיר".
מי שהעניקו רוח גבית להצעתו של צירולניק הם תושבי שכונת פולג-עיר ימים. "אני בעד לתת מענה לתושבים בשכונה ולא קונה את הטענות לחילול שבת בזמן שתושבים נאלצים לנסוע אל מחוץ לעיר בשבתות בשביל תרבות", אומר הפעיל החברתי ותושב השכונה, דודו סלמה. "צריך להבין שחיים בעיר הטרוגנית עם שלל אוכלוסיות ואין סיבה שאוכלוסייה כלשהי תכפה על אוכלוסייה אחרת כיצד לנהוג, אלא לנהוג בכבוד אחד מול השני מתוך הבנה שכל אחד חי את חייו ללא התרסה מכוונת וכפייה על האחר".
עוד הוסיף סלמה וסיכם כי "סוף השבוע הוא זמן להתרעננות משבוע עבודה אינטנסיבי וכמו שהמצילים בחופים פעילים בקיץ לטובת הציבור החילוני בשבתות, אין סיבה שמרכזים קהילתיים לא יהיו פתוחים לטובת הציבור בימי החורף במהלך סופי השבוע".