בית ספר חיים חפר ענן שחור עלה מגג בית ספר בנתניה, הילדים הוצאו מהכיתות בית ספר חיים חפר

תקלה חשמלית בחיבור לאחד המזגנים גרמה לעשן, אנשי כיבוי אש שהוזעקו למקום וידאו שאין סכנה בטרם שבו הילדים ללימודים. אחד ההורים: "צוות בית הספר נהג באחריות" 

בית ספר חיים חפר | ארכיון. צילום: נתניה נט 

אירוע מסוכן התרחש בחמישי האחרון בבית הספר היסודי על שם חיים חפר בשכונת עיר ימים בנתניה, כאשר עשן שחור עלה מגג הבניין של כתות ג'-ו' במהלך השעה החמישית. בשל כך, פעלה הנהלת בית הספר בהתאם לנהלים: ניתוק החיבור החשמלי והוצאת כל התלמידים מהבניין אל המגרש הסמוך, זאת במקביל להזמנת ניידת כיבוי איש.

מכבי האש מצאו את הסיבה לעשן - תקלה חשמלית בחיבור לאחד המזגנים. לאחר שהכבאים וידאו שאין סכנה, הוחזרו כל הילדים לכתות, כאשר למרבה המזל לא היו נפגעים ולא פרצה אש במתחם בית הספר.

מנהלת בית הספר, רחלי סלייטר, עדכנה את ההורים במתרחש עוד באותו היום ובהודעה ששלחה להם נכתב בין השאר: "כיבוי אש ציינו כי פעלנו באופן מדויק בהתאם לכללים וכעת נבדוק את כל המערכת החשמלית על מנת לוודא שתקלה זו לא תחזור".

"טוב שצוות בית הספר נהג באחריות, פינה את התלמידים, קרא למכבי האש ובדק את הדברים כמו שצריך", התייחס למקרה אחד ההורים שבתו לומדת במוסד החינוכי. "חשוב שעיריית נתניה תפנים שיש לעשות בדיקות במערכות השונות בבית הספר הזה ובבתי ספר אחרים, על מנת למנוע אסון בעתיד".