עיריית נתניה הלחץ עזר: מתחם בדיקות נוסף יוקם במרכז העיר נתניה עיריית נתניה

ועד מרכז העיר קבל על כך שבאזור הצפוף יש נקודת בדיקה אחת בלבד וביקש להחליף לחץ. ימים ספורים לאחר מכן נמצא הפתרון ונקודה נוספת בגלריה שברחוב שטמפפר תפעל מיום ראשון הקרוב 

מתחם בדיקות חדש יוקם 

תושבי מרכז העיר רתחו השבוע מכעס. אם לא די בתקופה המתעתעת ובהנחיות המשתנות חדשות לבקרים, באזור מגוריהם ישנה נקודת בדיקה אחת בלבד, כשמן הסתם מבקריה סבלו מעומס וצפיפות לכל אורך שעות הפעילות.

"אנו מבקשים להוסיף עוד עמדות בדיקה במרכז העיר. ישנה נקודת בדיקה אחת בלבד, המשמשת את תושביי מרכז וצפון העיר. לא הגיוני, שבאזור כזה צפוף ומאוכלס, ישנה עמדת בדיקה אחת בלבד!", כתב יו"ר ועד מרכז העיר, רז משולם, בפוסט שפרסם לאחרונה. "במרכז העיר ישנם אנשים מבוגרים, אשר לא יכולים להתנייד למקומות אחרים בעיר. בנוסף, יש משפחות עם ילדים אשר עוד נקודה תפחית את הלחץ, ובכך נפחית את הסיכוי להדבקה, ולהורים תהיה עוד אפשרות להגיע למקום פחות עמוס באנשים" .

עוד ציין משולם כי הוועד עומד בקשר עם תרצה גרינפלד, חברת המועצה הממונה על הבריאות, שלדבריו "עושה ימים כלילות לטובת העיר בנושא זה, ויחד אנחנו בוחנים אפשרות להוספת עמדה במרכז העיר".

בשעות הצהריים של יום חמישי הגיעה הבשורה המיוחלת מאותה גרינפלד, שפרסמה פוסט שלימד כי המאמצים של ועד העיר נשאו פרי. "שמחה לבשר כי הגיע האישור המיוחל לפתיחת מתחם נוסף לבדיקת אנטיגן ממוסדת במרכז העיר", כתבה תרצה גרינפלד. "המתחם יפעל החל מיום ראשון ברחוב שטמפפר 4, "גלריה 3" בין השעות 9:00-16:00. תודה למנהלת אגף השכונות כנרת מנטין על מאמציה הרבים יום וליל לפתיחת מתחם במרכז העיר ולמנהלת מרכז העיר, עלוית פרוינד, על הנכונות להביא את צו השעה ולאפשר שימוש בגלריה לצורך הבדיקות. בריאות לכולנו".