ראש העיר מרים פיירברג איכר   סגירת מעגל? ראש העיר מכרה את הדירה מהפרשה המפורסמת ראש העיר מרים פיירברג איכר  

מרים פיירברג-איכר מכרה את דירת היוקרה שלה בפרויקט "קורל" בנתניה, כאשר מדובר על אותה דירה שהואשמה שרכשה שלא כדין והמשטרה המליצה להעמידה לדין בחשד לקבלת שוחד. כזכור, התיק נסגר מחוסר ראיות

ראש העיר מרים פיירברג איכר  

אף תושב נתניה לא ישכח את הפרשה המטלטלת של ראש העיר מרים פיירברג-איכר, כאשר לפני כחמש שנים המליצה המשטרה להעמידה לדין בחשד לעבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. לאחרונה מכרה ראש העיר את הדירה שלה על קו החוף בנתניה בסכום של 7.2 מיליון שקלים, ומדובר באותה דירה בפרויקט קורל של היזם אברהם תשובה, אחיו של איש העסקים יצחק תשובה, שעל פי החשד נרכשה על ידי ראש העיר שלא כדין.
הרוכשת של הדירה בת 5 חדרים היא ילנה דוידוביץ', קרובת משפחתו של האוליגרך דוד דוידוביץ'. כזכור, על הקרקע האטרקטיבית היה אמור במקור להיבנות מלון, אך ב-2005 שינתה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה את ייעוד הקרקע למגורים. על פי התחקיר שפורסם אז ב"הארץ", פיירברג-איכר, שהייתה חברה בוועדה, רכשה 2.5% מהשטח כשנה לאחר מכן.
זאת ועוד, בעקבות התחקיר עלו לא מעט תהיות וסימני שאלה באשר למיזמי הנדל"ן של תשובה, בהם נכסים בבעלות ראש העיר ומשפחתה, כאשר פיירברג-איכר הייתה זו שחתמה על היתרי הבנייה שלהם. בספטמבר 2016 נעצרה ראש העיר על ידי המשטרה ונחקרה באזהרה בחשדות קשים לקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. במסגרת זו, אף הורחקה בהוראת המשטרה מהעירייה לתקופה של כשבועיים.
המשטרה אף המליצה בהמשך להעמידה לדין באותן עבירות, כמו גם את בעלה לשעבר אליהו פיירברג בעבירות של ניסיון לקבלת שוחר, ובנה צפריר שנחשד בביצוע עבירות שוחד, אך בסופו של דבר ביוני 2019 סגרה הפרקליטות את התיק נגדה מחוסר ראיות.