סיור לאחר פריצה בפולג הותיקה פריצות על בסיס יומיומי בפולג הוותיקה, התושבים בחרדה סיור לאחר פריצה בפולג הותיקה

כבר בשעות הערב המוקדמות מתרחשות פריצות בבתים החשופים לקרבת הסוללה והשמורה בשכונה. תושבים: "אנחנו משלמים את הארנונה הכי גבוהה בעיר. מתסכל שהעירייה לא עושה דבר" 

סיור לאחר אחת הפריצות בשכונה 

תושבי שכונת פולג רחוקים מלהיות רגועים לאחרונה. הסיבה" כמעט מדי יום מתרחשות פריצות בתים בשכונה, בייחוד לאלו החשופים, בקרבת הסוללה והשמורה בפולג. תושבים עמם שוחחנו מתארים מציאות בעייתית ואף מפחידה, במסגרתה הפריצות נעשות אפילו בשעות הערב המוקדמות, כשדיירי הבית, בהם ילדים קטנים, עדיין ערים. "אנשים שומעים את הפורצים ומתחבאים בחדרים או במרתף. מפחדים לצאת החוצה ורק מחכים שהפריצה תיגמר", אומר תושב השכונה. "אנחנו משלמים את הארנונה הכי גבוהה בעיר, אבל פשוט חשופים. אין סיורים, שיטור מוגבר, כלום. מתסכל שהעירייה לא עושה שום דבר".

מי שנרתם לסייע בנושא הוא תושב השכונה והפעיל החברתי, אמנון סעדון, שהוציא הודעה לתושבים בזו הלשון: "קראתי את התגובות ואת החרדות של השכנים וכולכם צודקים. הייתה לי כרגע שיחה ארוכה עם ראש העיר מרים פיירברג-איכר על חרדות התושבים ומכת הפריצות בשכונה שלנו", כתב בין השאר והמשיך במסר בניסיון להרגיע את הרוחות: "מרים נתנה הוראה כרגע לראש מנהל הפיקוח ולראש ולמנהל השיטור העירוני להוציא סיורים באופן רציף ומוגבר לשכונה שלנו. כמו כן, באמצע השבוע יתקיים מפגש בין תושבי פולג הוותיקה לאלון אהרון, מנהל הפיקוח והשיטור העירוני, יחד עם סגנו חזי לוי, מנהל השיטור העירוני. עד למפגש הייתי ממליץ לתושבים שגובלים עם הסוללה ברחוב החצבים וברחוב הנורית, להתקין תאורה בחצר, לסגור היטב את הפתחים ולהיות יותר ערניים".

עוד הוסיף כי "אתמול התקבלה החלטה של חברי ועד הקאנטרי להכשיר חדר לא שימושי בחוץ לטובת מתנדבי משמר השכונה - כלומר מעין תחנת משמר בשכונה הוותיקה". האם הצעדים ישימו סוף למכת הפריצות? ימים יגידו.