אופק הים 1000 יחידות דיור חדשות אושרו תוך חודשיים אופק הים

הוועדה המחוזית אישרה להפקדה מתחם מגורים חדש ברובע אופק הים, הרביעי במספר 

אופק הים. באדיבות דורון אהלי אדריכלים ומתכנני ערים

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה בחודשים ינואר- פברואר כ – 1000 יחידות דיור.
מעיריית נתניה נמסר כי מדובר בתנופת פיתוח חסרת תקדים, המלמדת על תכנון אינטנסיבי ועל הביקוש הרב לה זוכה העיר. היתרי הבניה למגורים ניתנים בד בבד עם היתרי בניה לתעסוקה, כדי לספק מענים בתחום. לדברי מהנדס העיר, ארז טל, בחודשים אלו ניתנו היתרים ל- 55 אלף מ"ר של תעסוקה, מסחר ומשרדים.

בימים אלה אישרה הוועדה המחוזית להפקדה, מתחם מגורים ותעסוקה חדש ברובע "אופק הים". הרובע ממוקם ממזרח לשדרות בן גוריון ודרומית לשדרות שינדלר.
המתחם כולל הקמת 720 יחידות דיור ב – 9 בניינים בני 16 – 30 קומות. בנוסף כ – 7,000 מ"ר עבור מסחר, כ – 13,000 מ"ר עבור שטחי תעסוקה וכ – 20,000 מ"ר עבור מבני ציבור.
עד כה, אישרה הוועדה להפקדה ארבע תוכניות ברובע.

אינג.' אלי דלל, מ"מ ראש העיר, יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה: " זוהי תוצאה של מדיניות ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, לפתח את העיר נתניה ולמנף אותה וכן הודות למאמצים שנעשים על ידי מהנדס העיר וצוותו, לקדם תוכניות גדולות ומורכבות לטובת העיר ורווחת תושביה."

ארז טל: "הטמענו בתוכנית שני קווים של 'מהיר לעיר' ועוד שניים בצידי התוכנית, כך שרישתנו את המתחם בתחבורה ציבורית. תכננו שכונה אורבנית עם הרבה שטחים פתוחים שעובדת לפי כל עקרונות התכנון העדכניים, כך שזו תהיה שכונה שכיף לחיות בה."

מרים פיירברג-איכר, ראש העיר: "נתניה הפכה להיות עיר מובילה בארץ וכן אבן שואבת למשפחות רבות המגיעות אלינו מכל הארץ. אנו מקפידים לבנות את השכונות החדשות בסטנדרט בנייה גבוה , תוך עירוב שימושים, פיתוח המרחב הציבורי לטובת משפחות, הורים וילדים והקמת מבני ציבור. אני מאמינה שכל אלה, בתוספת רצועת החוף והטיילות הנהדרות של נתניה, מערכת החינוך המתקדמת והריאות הירוקות בלב העיר – מרכיבים את מודל ההצלחה של נתניה."