מכבי נתניה חברי מועדון מכבי נתניה הוזמנו לביקור בדורטמונד מכבי נתניה

ביקור של משלחת בורוסיה דורטמונד, אלופת גרמניה בעבר שמונה פעמים, בראשות המנכ"ל הנס-יואכים וואצקה, בישראל 

ביקור חברי במשלחת מדורטמונד 

לאחר הביקור ביום שני במשחק הבית המכריע של מכבי נתניה מול הפועל ת"א, משלחת המועדון הגרמני, שכללה גם את סמנכ"ל השיווק של המועדון הגרמני - קרסטן קריימר, המנהל הטכני אדין טרזיק ואגדת העבר קרל היינץ רידלה - הזמינה את נציגי המועדון לביקור חוזר בדורטמונד למשחק בית בסיגנל אידונה פארק (האצטדיון הביתי של הקבוצה הגרמנית)

שני המועדונים, בשיתוף פעולה הדוק עם קומטק גרופ, שוחחו על תאריכים אופציונליים למשחק הידידות שנדחה לאחרונה בין שני המועדונים.

במהלך הביקור נוהלו שיחות עבודה פוריות בין שני הצדדים וכדי לשפר עוד יותר את הקשרים ביניהם, המועדונים הסכימו להחליף ולשתף פעולה ברמות שונות, כגון חילופי ידע בתחומים כמו תקשורת, ניהול קשרי אוהדים, שיווק ועוד. בין השאר: פרויקטים שיכללו ביקור של אקדמיית הכדורגל ומאמני האקדמיה של דורטמונד בישראל בסתיו 2022.

ניב גולדשטיין מנכ"ל מכבי נתניה "מועדון מכבי נתניה גאה על שיתוף הפעולה הייחודי עם אחד המועדונים המובילים בעולם. אין לי ספק ששילוב הכוחות בין שני המועדונים יביא לסטנדרטים חדשים שיצעידו קדימה את הכדורגל הישראלי בכלל ואת מכבי נתניה בפרט בנושאים שונים ומגוונים. הביקור המרגש של הנהלת מועדון בורוסיה דורטמונד בישראל הוכיח שמשחק הכדורגל הוא שפה בינלאומית שמגשרת בין תרבויות ועמים וכן ביכולתו לאחד ולקרב בין כולנו בעידן של מלחמות ומאבקים".