מכבי נתניה נתניה נגד בשאקשהיר איסטנבול על מסך ענק בכיכר מכבי נתניה

ביום חמישי בשבוע שעבר התקיים משחק החוץ של מכבי נתניה נגד בשאקשהיר איסטנבול במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. עקב פניותיהם של אוהדים רבים תושבי העיר שלא יכלו לנסוע למגרש ולעודד את קבוצתם, החליטה עיריית נתניה להרים את הכפפה ולשדר את המשחק באמפי נתניה על גבי מסך ענק לרווחת התושבים

אוהדי מכבי נתניה 

בכדי לאפשר שידור יציב ומאובטח ללא תקלות, נדרשת תשתית טכנולוגית מתקדמת שיכולה לספק תקשורת מהירה, מאובטחת ובאיכות שידור גבוהה, שתוודא כי התוכן הרצוי ישודר ללא הפרעות. על מנת לאפשר לתושבים להנות מהמשחק יחד, רתמו בעירייה את חברת סלקום שנעתרה לאתגר ובתוך ימים ספורים יצרה תשתית על גבי רשת הסלולר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ותוכנה של חברת BBT.Live, המאפשרת ניהול בזמן אמת של אפיקי שידור ללא תקלות ועם אבטחה מלאה ובכך איפשרה לאלף אוהדי מכבי נתניה להנות יחד מהמשחק המאתגר.
מנהל אגף שרות וחדשנות, אלון אופיר: "אנו שמחים לאפשר לתושבי נתניה חווית צפייה באיכות הגבוהה ביותר, ללא הפרעות וללא עיכובים בשידור. השימוש של עיריית נתניה בכלים החדשניים ביותר יחד עם שותפות כמו סלקום ו-BBT.Live מאפשרים לנו להציע לתושבים אירועים איכותיים".
סיוון שושן לישע, סמנכ"לית המגזר העסקי בסלקום: "עם פניית עיריית נתניה נעתרנו למשימה החשובה ובתוך מספר ימים, צוות המומחים של סלקום עסקים הקימו תשתית המאפשרת את שידור המשחק במהירות, באיכות גבוהה ובמינימום תקלות. תודה מיוחדת לעיריית נתניה שהזמינה אותנו לקחת חלק בפרויקט הזה וכמובן לשותפים שלנו לדרך חברת BBTLIVE."
משה לוינסון, מנכ"ל BBT.Live:" אנחנו שמחים ששותפותנו עם חברת סלקום, המובילה את תחום תקשורת הסלולר בישראל, מאפשרת את קיומם של אירועים המשמחים אלפי תושבים בנתניה ובישראל כולה. אנו מודים לעיריית נתניה על האמון ומצפים לקיים אירועים נוספים רבים לרווחת התושבים".