כדורגל חופים מחזור 4 מחזור 4 בחופים: תמונת הפלייאוף מתחילה להתבהר צילום: דניאל סטרבורבדיס

בתום המחזור ה-4 בחופים, תמונת הפלייאוף מתחילה להתבהר. כפר קאסם הבטיחה את ראשות בית א', בעוד המאבק על הבכורה בבית ב' יוכרע בשבוע הבא, במפגש ראש בראש בין בני לם, מאמן מכבי נתניה, לחניכו בעבר, צחי אילוז, מאמן-שחקן הפועל פתח תקווה.

מכבי נתניה – תל אביב 2:7

נתניה, בלי ערן לוי, שקרע את הרצועה בברך וייעדר מפעילות ספורטיבית בחצי השנה הקרובה, ממשיכה לפרק את הבית שלה ושומרת על מאזן מושלם מאז פתיחת העונה. מהצד השני "הרשת המחוררת" של תל אביב, הבטיחה את השתתפותה בפלייאוף התחתון. בצד הצהוב, דנין כבש צמד, כולל את הדובדבן שבקצפת- השער השביעי והמרהיב מכולם. בדש תרם צמד משלו, נקש, עמרן ואדרי חתמו את הניצחון המוחץ של נתניה.

 

חדרה – פתח תקווה 3:5

הניצחון הבטיח לחדרה עלייה לפלייאוף העליון, מנגד, הפסד ראשון העונה לחניכיו של צחי אילוז בליגת החופים. חדרה צירפה לשורתיה את ניבאלדו, שחקן מכבי ת"א לשעבר, שאף התכבד בשער. אברטון, צמד של בוזגלו, קירטבה וצברי השלימו את החמישייה של חדרה. אברטון, אלימלך ואילוז חתומים על השערים של פתח תקווה.

חדשות ספורט - מחזור 4 בחופים: תמונת הפלייאוף מתחילה להתבהר

צילום: דניאל סטרבורבדיס

הפועל כפר סבא – מכבי חיפה 3:4 (לאחר הארכה)

משחק מרתק בין שתי הקבוצות שהוכרע רק בתוספת זמן, בסיומה נרשמה אחת ההפתעות הגדולות של העונה עד כה. חיפה הובילה משער מהיר של וואסים אגבריה חמש שניות מהפתיחה, אבל מלכה הכפיל את התוצאה. מנגד, מאייר ומלול איזנו עבור כפר סבא. צרפתי העלה את חיפה ליתרון נוסף, אבל מאייר עם שערו השני כפה הארכה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כפיר מלול סיים מהלך קבוצתי מצוין של כפר סבא והבטיח את הניצחון המפתיע של קבוצתו.

 

כפר קאסם – כרמיאל 3:10

למרות צום הרמאדן, חניכיו של מאמון עאמר שטפו את המגרש ונתנו הצגה על חשבונה של הקבוצה הכי צפונית בליגה. כפר קאסם עם מאזן של ארבעה ניצחונות ויחס שערים מרשים של 15+ לזכותה. אחמד סרסור העלה את כפר קאסם ל-1:0, עאמר יתים ודינו הוסיפו שלושער אישי כל אחד, סאמח מרעב, אחמד עיסא וז'וניניו השלימו את העשירייה של כפר קאסם. צמד של תאמר ערטש ושער עצמי של יתים הספיקו רק כדי לצמק את התוצאה הסופית עבור כרמיאל.

 

בית"ר ירושלים – הפועל חולון 4:5

שער ניצחון של ירושלים בשניות האחרונות של המשחק חתם את גורלה של חולון וסגר את סיכוייה להעפיל לשלב הבא. ירדן חתוכה וגיא כהן העלו את בית"ר ל-2:0, אסף בן מוחא צימק, אופיר חלוואני השווה בפנדל, ובנישו השלים את המהפך החולוני. אדיר מעודה השווה ל-3:3, עמר החזיר את היתרון לחולון, אבל אז הגיעו הדקות הדרמטיות של ההתמודדות. שוער בית"ר, צליל חתוכה, בעט כדור שוער היישר לעבר עמיתו בצד השני, שהדף לשערו הוא, וזה 4:4. אדיר מעודה כבש את השני שלו במשחק והשלים את המהפך. 5:4 בית"ר. חולון, למרות עונה ראשונה מוצלחת למדי בליגת החופים, תיאלץ להסתפק השנה רק בפלייאוף התחתון.

חדשות ספורט - מחזור 4 בחופים: תמונת הפלייאוף מתחילה להתבהר

צילום: דניאל סטרבורבדיס

בני יהודה – ראש העין 1:6

הכוכבים הזהובים נצצו על החול החם והבטיחו לקבוצתם באופן סופי את הכרטיס לבית העליון. צמדים של אדיר חליפה ודה סילבה, ושערים של פרץ וגוזמנו השלימו את השישייה של בני יהודה. ראש העין הסתפקה בשער בודד של כהן.