כדורגל חופים מחזור סיום חופים: מחזור סיום דרמטי צילום: Stravo Photographer‎‏

שלב הבתים המוקדם של ליגת החופים הגיע לקו הסיום והכריע מי הקבוצות שיאבקו על האליפות בפלייאוף העליון, ומי מהן תיאבקנה בחלק התחתון על ההישרדות

מכבי נתניה – הפועל פ"ת 5:3

פ"ת הנחילה לנתניה את הפסדה הראשון העונה ועשתה את זה בסטייל. שער של איילון אלימלך וצמד של צחי אילוז, העלו את המלאבסים ל-3:0 כבר אחרי 13 דקות. קובי בדש צמצם דקה אחרי, אך תיקול מסוכן של ניצן ספיר על צחי אילוז, שלח אותו החוצה וימנע ממנו לשחק ברבע הגמר בשבוע הבא. למרות ההרחקה, הצהובים הצליחו להשוות משער נוסף של בדש ומספרת של דייגיניו. אבל זה היה המקסימום מבחינתה של נתניה במשחק. אברטון זאגו וצחי אילוז, קבעו את התוצאה הסופית, 5:3 פ"ת.

 

מכבי חיפה - הפועל חדרה 2:5

אבי מלכה העלה את החיפאים ל-1:0, מיכאל קירטבה נתן לחדרה שוויון זמני. פרז ומלכה החזירו את היתרון לירוקים, שלא עצרו. מלכה חתם שלושער אישי שקבע 4:1 לחיפה, ניבאלדו קבע רק שער ניחומים מאוחר עבור חדרה.

 

חדשות ספורט - חופים: מחזור סיום דרמטי

צילום: Stravo Photographer‎‏

כפר סבא – תל אביב 3:9

תל אביב עלתה ראשונה על הלוח משער של אלעד שיק, אבל מכאן ואילך המשחק הלך בכיוון אחד בלבד. מאייר (צמד), מלני (רביעייה), מלול (שלישייה), חתמו ניצחון גדול של כפר סבא.

 

כפר קאסם – ראש העין 4:6

כפר קאסם נכנסה ראשונה לעניינים עם שני שערים של עאמר יתים ונור סרסור. ויטלי גנון צימק את הפיגור של ראש העין, אבל באופן זמני בלבד. יתים ודינו הכפילו את היתרון של כפר קאסם, 4:1. שני שערים של סאמח מרעב ואדם סרסור מול שניים של מצרי ואלנתן סולמי חתמו את התוצאה הסופית, 4:6 כפר קאסם.

 

בני יהודה – בית"ר ירושלים 3:5

עמרי אטיה העלה את בני יהודה ל-2:0, יקיר שינה צימק מהצד השני. צמד של שרון גורמזנו ושער נפלא של דה סילבה, סגרו את החמישייה של הכתומים. שינה ומורן קצר הגיבו מנגד עם שני שערים שכבר לא שינו מאום.

 

חולון – כרמיאל 4:5

כרמיאל נכנסה ראשונה לעניינים עם שני שערים של רן שמול ומשה בלביליה, אבל החולונים לא נבהלו והגיבו עם צמד משלהם מרגליהם של אופיר חלוואני ושגיא חייט. בלביליה ושמול כבשו פעם נוספת והעלו את כרמיאל ל-4:2 מבטיח, אבל שניים נוספים של חלוואני השוו את התוצאה. 4:4. למרות משחק מצוין של כרמיאל, נגיחה של אסף בן מוחא חתמה ניצחון חולוני בסיום.

 

בשבוע הבא יתחילו, כאמור, בארנה שבחוף פולג, משחקי הפלייאוף של ליגת החופים.

פלייאוף תחתון (המנצחות שורדות, המפסידות נפגשות למשחק הכרעה אחרון, שהמפסידה בו תנשור למבחנים).

כפר סבא – כרמיאל
חולון – תל אביב

 

פלייאוף עליון (שלב רבע הגמר, המנצחות ממשיכות לפיינל פור).

מכבי נתניה – ראש העין
כפר קאסם – מכבי חיפה
הפועל פ"ת – בית"ר ירושלים
בני יהודה – הפועל חדרה