זכיה היסטורית של אליצור עירוני בריגה נתניה בגמר גביע המדינה צילום: יעל אמסילי

​על רקע הזכיה ההיסטורית של אליצור עירוני בריגה נתניה בגמר גביע המדינה בליגה הלאומית, התבשרו הקבוצה ואוהדיה שסמ"ר איתי חן ז"ל, בוגר מחלקת הנוער של הקבוצה, נהרג  

במשחק גמר גביע המדינה בכדורסל שנערך בשבוע שעבר בארבוקס חדרה התמודדו ראש בראש שתי קבוצות כדורסל מבית "אליצור ישראל", אליצור המועצה האזורית שומרון מול אליצור עירוני בריגה נתניה.
המועדון, של כ-1,000 אוהדים ושחקני מועדון התגייסו ובאו לתמוך בקבוצה המקומית. חמישה אוטובוסים מלאים של אוהדים יצאו מהעיר כשהם לובשים אווירת חג לאורך כל הדרך ומטרתם היא אחת, להביא את הגביע הביתה.

למשחק הוזמנה משפחת חן, משפחתו של החייל החטוף איתי חן ז"ל, הבן האמצעי לרובי וחגית, אח לרועי ואלון שהוגדר כחטוף בשבי החמאס מה-7 לאוקטובר. איתי גדל והתחנך במחלקת הנוער של מועדון הכדורסל אליצור עירוני נתניה אשר מנוהל ע"י החברה לספורט-אגף הספורט ומקבל מעטפת מרגעים – העמותה לחינוך בלתי פורמלי. 

הוריו של סמ"ר איתי חן ז"ל הוזמנו למשחק הגמר והנהלת המועדון הכינה חולצות ממותגות ורצתה לקיים מפגן הזדהות, אך בצהרי היום, עוד לפני שניתנה ההזדמנות לשריקת הפתיחה, הגיעה הבשורה הנוראה מכל כאשר דובר צה"ל הודיע שאיתי נפל בקרב על הבית. 

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר:" אני מברכת את קבוצת הכדורסל אליצור עירוני בריגה נתניה על זכייתם. ההשקעה מניבה פירות ואנו מברכים על כך. בקרוב נחנוך את הארנה החדשה, נוכל לצפות במשחקי הכדורסל וליהנות ממיטב האירועים התרבותיים בעיר".