מכבי נתניה אלופת החופים 2014 פיינל פור חופים: האם נתניה תשמור על התואר? נתניה רוצה לחגוג גם השנה. צילום: Stravo Photographer

שני משחקים, זו המשוכה שצריכה מכבי נתניה לצלוח ביום שישי כדי לשמור על תואר אלופת ליגת החופים. נתניה תפגוש את חדרה בחצי הגמר הראשון, ואם תנצח, תתמודד בהמשך היום מול המנצחת בין כפר קאסם ובית"ר ירושלים.

ליגת כדורגל החופים תגיע לסיומה ביום שישי הקרוב, עם פיינל פור, בסיומו תוכתר אלופת הליגה החדשה. מכבי נתניה, אלופת השנה שעברה, תפגוש בחצי הגמר השני (13:30) את הפועל חדרה. בחצי הגמר הראשון (12:40) ייפגשו כפר קאסם ובית"ר ירושלים. המנצחות יעפילו לגמר הגדול שיחל בשעה 17:00.

נתניה הולכת בכל הכוח על התואר

לקראת הפיינל פור, מי שחוזר לשורות מכבי נתניה הוא פרנסיסקו נויה מחאייס ('פראן'), שחקנה של נבחרת ספרד, שכיכב במדים הצהובים בשנה שעברה, וחוזר ברגע הכי חשוב של העונה כדי לנסות ולעזור לצהובים להגן על התואר.

עוד בתפריט שישי

מלבד חצאי הגמר והגמר, לאוהדים הרבים שצפויים להגיע לארנה שבחוף פולג, יהיה עוד הרבה אקשן על החוף. ב-15:10 יתקיים משחק ההישרדות בין ת"א לכרמיאל, המנצחת תבטיח עונה נוספת בליגת החופים.

מתאבן נוסף לפני הגמר הגדול, יפגיש את נבחרת האומנים מול הגלקטיקוס של ערוץ הספורט. בשורות נבחרת האומנים ישחקו כוכבים כמו אייל גולן, חיים רביבו, שלום מיכאלשווילי ורון שובל. על הקווים יעמוד המאמן הוותיק שייע פייגנבוים. בשורות נבחרת ערוץ הספורט, אותה ידריך שלמה שרף, יככבו בין היתר איציק זוהר, לירן שטראובר, פיני בלילי, אמיר שלח ורז זהבי.