הכירו את 'סטפס' - הסטודיו המנצח בנתניה סטודיו סטפס

פילאטיס מכשירים, יוגה ואימוני כח הם רק חלק משלל הפעילויות המגוונות בשני הסניפים של 'סטפס'. בשיחה פתוחה מספר אור תורג'מן, בעלים שותף, איך זה לנהל סטודיו מסביב לשעון, מה האתגרים במקצוע ולמה הוא מעדיף אימוני כוח ועבודה טכנית ונכונה על אימונים טרנדיים שתוכלו למצוא באינסטוש 

אם חשקה נפשכם בפעילות גופנית ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו רוצים לעשות לכם היכרות מקיפה עם 'סטפס', סטודיו חדשני בעל שני סניפים בנתניה – סניף הבית בקניון פולג, אליו הצטרף בשנתיים האחרונות סניף נוסף בקניון נעימי בקריית השרון.

בכל אחד מהסניפים ישנם שני חללים מרווחים, אחד פילאטיס מכשירים ובשני תוכלו ליהנות מאימוני כוח מתקדמים, אימוני כח, יוגה וכן פילאטיס מזרן ושיעורי בר. מאחורי ההצלחה הגדולה של 'סטפס' עומדים צמד ה'אורות' – הבעלים-שותפים אור תורג'מן ואור סיבוני, שניהם מאמני כוח מנוסים הפעילים בשני הסניפים הן כמאמנים והן כמנהלים.

חדשות ספורט - הכירו את 'סטפס' - הסטודיו המנצח בנתניה

"האתגר הגדול במקצוע שלי הוא לשכנע אנשים ולהסביר להם שכושר ופעילות גופנית הם לא מותרות, אלא חובה שחשוב לבצע בעבודה טכנית ונכונה, ולא כולם מקבלים את זה", אומר אור תורג'מן. "לא משנה כמה מחקרים יצאו בעולם על היתרונות של אימוני כוח מכל הבחינות, בטח בריאותית וגם שאימונים הם תרופה ולעיתים מצילים אותך פיזית ונפשית, עדיין רוב האוכלוסייה רואה בזה מותרות. אם לצחצח שיניים בבוקר זה מובן מאליו, גם להתאמן פעמיים בשבוע צריך להיות מובן מאליו".

על סטודיו הדגל בפולג מספר תורג'מן: "עבדנו קשה מאוד על הסטודיו הזה, פתחנו לפני שש שנים וההתחלה לא הייתה זוהרת בלשון המעטה. למה? כי אנחנו לא מעבירים כאן אימונים טרנדיים מגניבים שמצטלמים יפה באינסטגרם. מהתחלה לא הסכמנו להתפשר ושמרנו על קו אחיד של אימוני כוח בעבודה טכנית ונכונה. בהמשך נכנסה הקורונה לחיינו וכמובן הקשתה עוד יותר, אבל בסוף זה קרה בלי שהתפשרנו ושמרנו על הקו המנחה והחזון שאיתו הקמנו את הסטודיו".

חדשות ספורט - הכירו את 'סטפס' - הסטודיו המנצח בנתניה

עוד הוסיף תורג'מן בגאווה כי "היום סניף פולג - סניף הדגל שלנו מלא. יש כאן קהילה של נשים חזקות ובנוסף פתחנו סניף חדש בקריית השרון שעובד באותו קו, גם הוא הולך וגדל ומרגש אותנו מאוד". כאמור, בשני הסניפים של 'סטפס' תוכלו למצוא חלל של אימוני כח הכוללים יוגה וכוח בעבודה פרטנית וטכנית, וכן חלל נוסף של פילאטיס מכשירים.

"לצערי הרב בהרבה מקומות לקחו את הטרנד של פילאטיס מכשירים והפכו אותו לסוג של אימון כח על מיטת פילאטיס", מאבחן תורג'מן. "זה מבאס, כי פילאטיס זו שיטה מדהימה עם עקרונות וקווים מנחים, וזה גם ספורט לא זול. אצלנו משקיעים בפילאטיס איכותי ואני חושב שכאשר לקוחה משלמת על פילאטיס מכשירים, היא צריכה לקבל שיעור פילאטיס אמיתי, ולא אימון כח ליד המיטה".

"אני תמיד אומר שמסעדה ובית מלון זה מותרות, אבל לא אימונים", הוא מסכם. "להתאמן זה חובה ואני בטוח שלכולם יש את הזמן לזה, השאלה היא רק איך מנהלים אותו. אני מזמין את כולם ל'סטפס' לאימונים מגוונים שיתנו לכם טעם חדש לחיים".

שעות הפעילות ב'סטפס: ימים א'-ה' 7:00-13:00 ו-16:00-22:00, יום ו' 7:00-12:00.

חדשות ספורט - הכירו את 'סטפס' - הסטודיו המנצח בנתניה

לפרטים:
סטפס סניף קרית השרון
סטפס סניף רמת פולג