פיני בלילי ומוטי איווניר חלוץ העבר פיני בלילי מצטרף לצוות האימון של בית"ר טוברוק פיני בלילי ומוטי איווניר

חלוץ נבחרת ישראל לשעבר ישמש החל מהעונה הקרובה כמאמן החלוצים של קבוצת הנוער וקבוצת נערים א של המועדון

הצוות המקצועי של בית"ר טוברוק קיבל חיזוק משמעותי עם הצטרפותו של חלוץ העבר של נבחרת ישראל פיני בלילי לשורות המועדון. בלילי ישמש החל מהעונה הקרובה כמאמן החלוצים של בית"ר טוברוק ויעבוד אישית עם חלוצי קבוצת הנוער וקבוצת נערים א של המועדון.

בלילי, נחשב לאחד החלוצים המובילים של הכדורגל הישראלי בשני העשורים האחרונים שיחק בין היתר בהפועל תל אביב, בני יהודה וקבוצות נוספות בליגה הטורקית ביניהן סיבאספור, קייסריספור ואיסטנבולספור. בלילי רשם 29 הופעות בנבחרת ישראל בהן הבקיע 7 שערים. 

פיני בלילי בתגובה "אני שמח להצטרף למועדון ובטוח שאוכל להעביר מניסיוני לחלוצים המוכשרים שיש בקבוצה ולעזור לפתח את דור העתיד של הכדורגל הישראלי. שמעתי דברים מעולים על טוברוק לפני שהגעתי ואני שמח על האפשרות לשתף פעולה עם שלמה שרף ומוטי איווניר ומקווה לעזור להוביל את המועדון להצלחות מקצועיות ולקידום שחקניו".
"זה כבוד גדול לקבל עצות והכוונה מחלוץ בסדר גודל של פיני בלילי" אמרה לידור חדד, חלוצת קבוצת הנוער של טוברוק ונבחרת הנוער של ישראל, והוסיפה "במספר אימונים שהיו לנו ביחד עד עכשיו הספקתי ללמוד ממנו המון ורואים מיד שיש לפיני הרבה ידע והמון מה לתרום לנו. אני בטוח שאת התוצאות של האימונים הללו נראה כבר בעונה הקרובה. ואני בטוח שכל החלוצים שיתאמנו תחתיו ייהנו וילמדו הרבה."