תמונת אילוסטרציה. צילום: fotolia צעיר מנתניה בין החשודים בתקיפת אוהד הפועל ת"א בגרזן תמונת אילוסטרציה. צילום: fotolia

ביום ראשון האחרון, עצרה המשטרה שני חשודים במעורבות בתקיפתו הקשה של אוהד הפועל ת"א בשכונת פלורנטין בתל אביב. אוהד נוסף הסגיר עצמו אתמול ויובא היום להארכת מעצר.

החשודים, בן 19 מהרצליה ובן 27 מנתניה, הובאו ביום ראשון להארכת מעצר. החשוד השלישי בן 20 תושב קדימה, יובא הבוקר בפני שופט. 

השלושה, אוהדי בית"ר ירושלים, חשודים כי תקפו, במארב מתוכנן, שני אוהדי הפועל ת"א, שחזרו ממשחק קבוצתם בכפר סבא. אחד האוהדים נפצע קל והשני נפצע באורח קשה אחרי שהותקף באמצעות גרזן, ופונה לבית החולים, שם הוכנס במהירות לחדר ניתוח. שני החשודים מהרצליה ונתניה, נעצרו בערב החג ומעצרם הוארך. החשוד השלישי היה תחת מעקב משטרתי במשך 48 שעות ובעקבות כך החליט להסגיר עצמו למשטרה.

בהודעה מטעם התאחדות הכדורגל נמסר: ״ההתאחדות לכדורגל מגנה בכל פה את התקיפה העבריינית האלימה והקשה של אוהד הפועל ת״א. ההתאחדות תעשה ככל יכולתה, ותוך שיתוף פעולה מלא עם גורמי האכיפה ורשויות החוק, כדי למגר את נגע האלימות שמאיים על הכדורגל הישראלי והחברה הישראלית. אנו קוראים לכל אוהבי המשחק לכבד את החוקים, להימנע מכל אקט אלים ולהקפיד על ערבות הדדית שתבטיח את שלום כל האוהדים. אין שום סיבה בעולם לכך שאוהד כדורגל לא יחזור בריא ושלם לביתו בסיום משחק של קבוצתו האהובה״.